Valkiria Network

Terminal Główny Militarnej Sieci Valkiria to miejsce gdzie znajdziesz najnowsze informacje ze świata ogólnie rozumianej rozrywki, fantastyki i gier wideo. Poznaj nową... Lepszą Rzeczywistość! Chcesz wiedzieć więcej?

Slaider 01

Federacja V-Sieci

Valkiria Network skupia wiele stron tematycznych o różnorodnej tematyce, w tym: grach wideo, technologii, historii, literaturze i fantastyce. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 02

Dołącz do V-Sieci

Zarejestruj się w Valkiria Network! Przeglądaj i komentuj publikacje, dołącz do V-Game, zostań współpracownikiem lub redaktorem MSV. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 03

Zagraj w V-Game

Każdy użytkownik MSV w swoim profilu znajdzie zaimplementowaną grę przeglądarkową w klimacie V-Sieci. Załóż mundur i ruszaj na misję. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 04

Holy Potatoes!

Nasze bohaterki to ziemniaki, a cała galaktyka to jeden wielki warzywny targ. Dobry humor, kosmos, walka, dobra fabuła, to właśnie Holy Potatoes! We're in Space?!

Slider 05

Torment: Tides of Numenera

Mógłbym pisać długo o Torment, szczegółowo opisując jego fenomenalnie rozbudowany świat, przyrodę, postaci, czy fabułę, ale po co, skoro Wy sami możecie tego doświadczyć.

Slider 06

Legendarne Auta PRL

Zobacz zapowiedź nowej serii kolekcjonerskiej "Auta PRL" z klocków COBI. Wyjątkowe modele w skali 1:35 to idealny prezent dla każdego fana motoryzacji!

Slider 07

Necropolis: Brutal Edition

Ta gra to totalny, bezgraniczny i nieprzebrany skarbiec FE-NO-ME-NAL-NEJ zabawy, który otwiera się tak naprawdę dopiero w grze wieloosobowej.

Slider 08
Witaj, Rekrucie! Witamy serdecznie na naszym forum. Musisz się zarejestrować, by móc korzystać z forum. Jeżeli jesteś już zarejestrowany biegnij się zameldować!
Pseudonim Zapisz login
Hasło
   
Forum
 Pion Gier Fabularnych > Inne gry RPG
        Warhammer d20
Warhammer d20
Autor Post
28.12.2007 19:20

Użytkownik jest offline Sabbath
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 21
Kot
 0
Dla wielu może to brzmieć jak herezja, jednak jest to całkiem ciekawy eksperyment.
Przekonała mnie do tego seria artykułów ze strony Strike-To-Stun. Mechanika d20 przy użyciu generic classes(podobne do klas NPC), oraz obniżeniu progu masywnych obrażeń, staje się równie śmiertelna jak orginalna mechanika młotka. A przy tym jest o wiele bardziej elastyczna od orginału. Co o tym myślicie? Czy byłby ktoś chętny dostosować wraz ze mną mechanikę d20 do realiów Warhammera?


______________________
28.12.2007 19:41

Użytkownik jest offline Wiewiór
Kontradmirał
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 2699
Stara Gwardia
 0
Hmm, ciekawy pomysł, musiałbym się nad tym zastanowić ;-)


______________________
http://questforbest.pl/
29.12.2007 13:05

Użytkownik jest offline Armand de Morangias
Komandor
Rezerwa


Liczba postów: 3974
Stara Gwardia
 0
Co rozumiesz przez większą elastyczność mechaniki d20? Pytam, bo prawdę mówiąc, słowo "elastyczność" jest ostatnim, jakie przychodzi mi na myśl w kontekście d20.

Tak nota bene to ja raczej gram w światach DnD na mechanice Warha niż na odwrót ;)


______________________
Not every Abyssal game needs to be a blood-soaked adventure of decadence, brutality and treachery, but it's certainly an option.
29.12.2007 15:01

Użytkownik jest offline Brat_Draconius
Starszy Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 137
Mięso armatnie
 0
En Taro Adun

Wzywaliście półsmoka battle sorca :> ?

http://www.d20srd.org/srd/variant/cl...genericClasses.htm
Chodzi zapewne o te generic classes? Czyli bardzo modernowe podejście. Ogólnie obecnie czekam, aż mój własne młotek przyjdzie. D20 nadaje się do świata bardzo dobrze, tylko małe konwersje trzeba przeprowadzić.

Armand wiesz, że d20 =/= DnD i oba systemy dają pewną elastyczność. I niestety po zapoznaniu się z młotkiem muszę powiedzieć, że d20 jest elastyczniejsze. Podlinkujesz arty Sabbath?


______________________
Perceptor: Ultra Magnus. A cursory evaluation of Decpticon capabilities indicates a distinct tactical deficiency.
Ultra Magnus: In other words Perceptor?
Springer: We're out numbered.



29.12.2007 16:00

Użytkownik jest offline Sabbath
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Założyciel tematu

Liczba postów: 21
Kot
 0
Proszę, oto linki do tych artów

Wprowadzenie
http://www.strike-to-stun.com/WFRP/WFRPd20.htm
Klasy kontra profesje
http://www.strike-to-stun.com/WFRP/2WFRPd20.htm
Śmiertelność
http://www.strike-to-stun.com/WFRP/3WFRPd20.htm

Mechanika d20 jest synonimem elastyczności, w porównaniu do warhowej.


______________________
29.12.2007 16:24

Użytkownik jest offline Brat_Draconius
Starszy Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 137
Mięso armatnie
 0
En Taro Adun

Dzięki. Czytnę i możemy dyskutować. Teraz potrzeba jeszcze kogoś kto pomoże dostosować d20 do fluffu warmłotka.

Edit:
Generalnie ma autor rację. Ja również uważam, że coś takiego to ciekawy pomysł i zabawa formą. Tylko jak byś to widział?


______________________
Perceptor: Ultra Magnus. A cursory evaluation of Decpticon capabilities indicates a distinct tactical deficiency.
Ultra Magnus: In other words Perceptor?
Springer: We're out numbered.



29.12.2007 18:31

Użytkownik jest offline Sabbath
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Założyciel tematu

Liczba postów: 21
Kot
 0
Klasy postaci- generic classes, albo coś w stylu modernowych klas(tylko, że zamiast oddanego czy silnego bohatera byłby np ranger, wojownik, uczony itp., porprostu tak jak kasy zawodowe z I ed.), konkretne profesje możnaby zaimplementować jako drzewka talentów. Magię widze tak jak w SWSE, gdzie kazdy czar jest atutem. Próg obrażeń obniżyłbym do 5+modyfikator z budowy. KP jako takie bym zlikwidował, natomiast wprowadziłbym obrone(modyfikator BAB+modyfkiator z ZR) i ochrone(DR zbroi).

To tak na początek ;).


______________________
29.12.2007 20:04

Użytkownik jest offline Armand de Morangias
Komandor
Rezerwa


Liczba postów: 3974
Stara Gwardia
 0
Przeglądnąłem z grubsza te artykuły i rzuca mi się w oczy jedna sprawa: wytykając błędy młotkowej mechaniki, autor mówi o pierwszej edycji WFRP. Większość z tych problemów zostało naprawionych w "dwójce". Wiele cech mechaniki WFRP, dobrych czy złych, które wylicza autor, to jego własna interpretacja tej mechaniki, nierzadko bardzo naciągana (jak stwierdzenie, że mechanika Młotka jest "level-based").




______________________
Not every Abyssal game needs to be a blood-soaked adventure of decadence, brutality and treachery, but it's certainly an option.
Skocz do:
 
Forum
 Pion Gier Fabularnych > Inne gry RPG
        Warhammer d20