Valkiria Network

Terminal Główny Militarnej Sieci Valkiria to miejsce gdzie znajdziesz najnowsze informacje ze świata ogólnie rozumianej rozrywki, fantastyki i gier wideo. Poznaj nową... Lepszą Rzeczywistość! Chcesz wiedzieć więcej?

Slaider 01

Federacja V-Sieci

Valkiria Network skupia wiele stron tematycznych o różnorodnej tematyce, w tym: grach wideo, technologii, historii, literaturze i fantastyce. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 02

Dołącz do V-Sieci

Zarejestruj się w Valkiria Network! Przeglądaj i komentuj publikacje, dołącz do V-Game, zostań współpracownikiem lub redaktorem MSV. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 03

Zagraj w V-Game

Każdy użytkownik MSV w swoim profilu znajdzie zaimplementowaną grę przeglądarkową w klimacie V-Sieci. Załóż mundur i ruszaj na misję. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 04

Holy Potatoes!

Nasze bohaterki to ziemniaki, a cała galaktyka to jeden wielki warzywny targ. Dobry humor, kosmos, walka, dobra fabuła, to właśnie Holy Potatoes! We're in Space?!

Slider 05

Torment: Tides of Numenera

Mógłbym pisać długo o Torment, szczegółowo opisując jego fenomenalnie rozbudowany świat, przyrodę, postaci, czy fabułę, ale po co, skoro Wy sami możecie tego doświadczyć.

Slider 06

Legendarne Auta PRL

Zobacz zapowiedź nowej serii kolekcjonerskiej "Auta PRL" z klocków COBI. Wyjątkowe modele w skali 1:35 to idealny prezent dla każdego fana motoryzacji!

Slider 07

Necropolis: Brutal Edition

Ta gra to totalny, bezgraniczny i nieprzebrany skarbiec FE-NO-ME-NAL-NEJ zabawy, który otwiera się tak naprawdę dopiero w grze wieloosobowej.

Slider 08
Witaj, Rekrucie! Witamy serdecznie na naszym forum. Musisz się zarejestrować, by móc korzystać z forum. Jeżeli jesteś już zarejestrowany biegnij się zameldować!
Pseudonim Zapisz login
Hasło
   
Forum
 Pion Gier Karcianych > Jakub Wędrowycz FKGK
        Wędrowycz FKGK - pytania o zasady
Początek Wstecz 6 7 8 9 10 11 12 Dalej Koniec
Wędrowycz FKGK - pytania o zasady
Autor Post
08.02.2012 08:40

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
 0
Do Adrien
1. Tak odrzucasz tylko klej
2. Nie anuluje kategorii miejsca

Do Yetiy
1. Karty kompanów na razie nie występują.




______________________
08.02.2012 19:04

Użytkownik jest offline serek2411
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 11
Kot
 0
Cytat

Cytat użytkownika: serek2411
1. Kiedy wróg może być tapnięty, żeby go można było uleczyć?

Cytat

1. Kiedy gracz zremisował/przegrał w zwiadzie na moc.


1. To w takim razie w następnej zwadzie jeżeli wróg jest tapnięty, bo przegrał na siłę, to walczę z nim i na siłę i na moc? Czy tylko na moc? Po co to tapnięcie?

2. Jeżeli mam na stole dwóch wrogów do pokonania i z pierwszym zremisuje to walczę z drugim? Czy po prostu traktuje całą zwadę za zremisowaną i w następnej tylko dociągam kolejnego wroga?
3. Woda święcona. Jeżeli użyje jej jako broni i trzymam ją w ręce, to mogę w późniejszym etapie gry użyć jej do poświęcenia innej broni? Czyli trzymając w lewej ręce kosę, a w prawej wodę święconą, czy mogę użyć wody święconej na kosę? Albo schować do kufajki/gumofilców i z kufajki/gumofilców wyjąć i poświecić?
4. Jeżeli mój heros jest tapnięty to czy jeżeli przegram zwadę z wrogiem to mogę jeszcze się uratować na końcu i się uleczyć kartą do wesela się zagoi?

Chyba na razie tyle, jutro prawdopodobnie nowe karty dojdą, więc zapewne pojawią się nowe pytania. :) Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam,


______________________
08.02.2012 22:07

Użytkownik jest offline romanoff
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 12
Kot
 0
sytuacja z gry przed chwilą:

gram przeciwko Sąsiadom (5, -, -, 4)

przeciwnik dorzuca na Sąsiadów kartę Bardacka krew (+1, -, -, +1) a następnie dowala Milicyjne pagony (+1, -, +1, +1)

teraz ja:

dorzucam Kostium ducha (-, +1, -, +1) a potem od razu zagrywam
Przebieraniec - Zagraj na ducha, staje się tylko Swołoczą a wartość jego cechy Moc staje się cechą Siła.

Ile siły ma wróg przed rzutem kostką?



______________________
08.02.2012 22:11

Użytkownik jest offline Adrien Toruński
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 52
Oferma batalionowa
 0
Cytat
Cytat użytkownika: serek2411
1. To w takim razie w następnej zwadzie jeżeli wróg jest tapnięty, bo przegrał na siłę, to walczę z nim i na siłę i na moc? Czy tylko na moc? Po co to tapnięcie?

2. Jeżeli mam na stole dwóch wrogów do pokonania i z pierwszym zremisuje to walczę z drugim? Czy po prostu traktuje całą zwadę za zremisowaną i w następnej tylko dociągam kolejnego wroga?
3. Woda święcona. Jeżeli użyje jej jako broni i trzymam ją w ręce, to mogę w późniejszym etapie gry użyć jej do poświęcenia innej broni? Czyli trzymając w lewej ręce kosę, a w prawej wodę święconą, czy mogę użyć wody święconej na kosę? Albo schować do kufajki/gumofilców i z kufajki/gumofilców wyjąć i poświecić?
4. Jeżeli mój heros jest tapnięty to czy jeżeli przegram zwadę z wrogiem to mogę jeszcze się uratować na końcu i się uleczyć kartą do wesela się zagoi?

Chyba na razie tyle, jutro prawdopodobnie nowe karty dojdą, więc zapewne pojawią się nowe pytania. :) Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam,


1. Jeśli jest tapnięty to walczysz tylko na moc.
2. Jeśli masz więcej niż jednego przeciwnika, to do następnych nie podchodzisz tylko, jeśli z którymś przegrałeś.
3. Jeśli jest tak jak mówisz, to prawidłowo. Nie możesz natomiast mieć w jednej ręce kosy, w drugiej wody i dołożyć do wody np. strzelby.
4. Tę kartę radziłbym raczej użyć przed zwadą. Jeżeli przegrasz będąc tapnięty to jedyne wyjście jest podane na instrukcji dodanej do gry - oddajesz 2x sławę wroga ze sławy zgromadzonej w mogile.


______________________
09.02.2012 08:34

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
 0
Wróg ma 5+1+1+1 = 8 siły i jeden obrony


______________________
09.02.2012 10:07

Użytkownik jest offline aryss
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 9
Kot
 0
a ja mam pytanie odnosnie demon icznego milicjanta
(on ma ceche wladza)
tak wiec na miejscu z bonusem do wladzy on tez walczy na silke ?

i czy po dodaniu do niego jakubowskiego mozna do jakubowskiego dorzucac bronie ?
czy tez nie.


______________________
09.02.2012 13:00

Użytkownik jest offline sirzooro
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 15
Kot
 0
Ja też mam pytania:
1. Czy zaznaczonego wroga można uleczyć trunkami, tak jak herosa?
2. Na Strzelbę jest rzucony Klej. Drugi gracz rzuca "Znalezione nie kradzione" aby zabrać tą strzelbę. Czy można odrzucić Klej w takiej sytuacji aby nie oddać strzelby (na karcie Kleju pisze tylko o odrzucaniu), czy Strzelba zostanie zabrana razem z Klejem? Jeżeli można odrzucić Klej, to trafi on do mogiły czy do gracza rzucającego Znalezione... ?


______________________
09.02.2012 14:02

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
 0
Do arys
1. Nie walczy
2. Można i wtedy walczy na siłę

Dla sirzooro
1. Nie
2. Zabiera strzelbę z klejem, pod warunkiem że on był celem :D



______________________
09.02.2012 14:41

Użytkownik jest offline sirzooro
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 15
Kot
 0
Cytat
Cytat użytkownika: konieczko
2. Zabiera strzelbę z klejem, pod warunkiem że on był celem :D

Ciekawe. Czyli przez analogię rzucając "Do diabła z tym" na Klej spowoduje się odrzucenie całego przyklejonego zestawu?

Update: pytanie nr 3: Kolędnicy (sława 4) dostają Ciszej nad tą trumną (sława zmniejsza się do 1). Gracz pokonuje ich i rzuca Szczęśliwe zakończenie (sława x2). W kolejnej flaszce rzuca Figę z makiem na Ciszej nad tą trumną. Czy końcowa sława za tego wroga to będzie 8?


______________________
10.02.2012 09:02

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
 0
Tak.
we wcześniejszej odpowiedzi powinno być tak:
2. Zabiera strzelbę z klejem, pod warunkiem że ona(strzelba) była celem :D


______________________
11.02.2012 02:30

Użytkownik jest offline Adrien Toruński
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 52
Oferma batalionowa
 0
Pytanie pod wpływem świeżego spojrzenia nowego gracza.
Na efekty "Dzień" lub "Noc" jest rzucone "Chyba Ty!" Jak to działa? Można przełożyć to na inne, np jeszcze nie odsłonięte miejsce? Czy można w podobny sposób zagrać "Chyba Ty!" na efekty "Czysta kalkulacja" [odnosi się do "tej zwady"] albo "Siła rękoczynów" [odnosi się do zagrania "przed zwadą", czyli teoretycznie każdy gracz, który w danej Flaszce jeszcze się nie pojedynkował, może mieć położoną tę kartę]


______________________
12.02.2012 18:51

Użytkownik jest offline dudek891
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 7
Kot
 0
Szybkie pytanie, gdy gracz/gracze zagrał efekty na mojego wroga np. Cios z Zaskoczenia (+2 siła) to mogę rzucić przed rzutem kostką Zasłona ciosu w stylu ninja czy już nie ?


______________________
12.02.2012 18:57

Użytkownik jest offline aryss
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 9
Kot
 0
tak mozesz ;)


______________________
12.02.2012 20:28

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
 0
nie mozesz zagrac chyba ty na te efekty bo to by oznaczalo pusty efekt a tak nie mozna

am i right?


______________________
12.02.2012 20:45

Użytkownik jest offline sirzooro
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 15
Kot
 0
Cytat
Cytat użytkownika: Kalamadei
nie mozesz zagrac chyba ty na te efekty bo to by oznaczalo pusty efekt a tak nie mozna

am i right?


Chyba ty można zagrać zarówno na Cios z Zaskoczenia, jak i Zasłona ciosu w stylu ninja - w obydwu przypadkach wybiera się nowy cel dla efektu.

Przy okazji wrzucę swoje pytania:
1. Czy Ikony świętych są traktowane jako poświęcona broń (do realizacji fuchy Polowanie na wampiry)? Są one oznaczone jako Broń: Dewocjonalia.
2. Czy bronie których nie mogą używać wrogowie (np. Woda święcona) można przekazać wrogowi używając efektu Znalezione nie kradzione? I czy tak samo będzie w przypadku zestawów (Strzelba + Woda święcona, Strzebla + Sznurek + Ikony świętych)?
3. Czy karty typu Mętniak zostają też przeniesione gdy trunek jest zabierany, np. kartą Imieniny?
4. Gracz wypija trunek, i następnie drugi gracz rzuca na ten trunek efekt która ma za zadanie go odrzucić (Do diabła z tym, Chrzczone) albo przekazać komuś innemu (Imieniny, Znalezione nie kradzione). Z tego co wiem to pierwszy gracz traci bonus z racji wypicia trunku (popraw mnie jeżeli się mylę). Co jednak z graczem lub wrogiem który dostał wypity trunek - czy może on go ponownie wypić?


______________________
Skocz do:
Początek Wstecz 6 7 8 9 10 11 12 Dalej Koniec  
Forum
 Pion Gier Karcianych > Jakub Wędrowycz FKGK
        Wędrowycz FKGK - pytania o zasady