Slaider 01

Slider 02

Slider 03

Slider 04

Slider 05

Slider 06

Slider 07

Slider 08
Witaj, Użytkowniku! Witamy serdecznie na naszym forum. Musisz się zarejestrować, by móc korzystać z forum. Jeżeli jesteś już zarejestrowany musisz się zalogować!
Pseudonim Zapisz login
Hasło
   
Forum
 Pion Gier Karcianych > Jakub Wędrowycz FKGK
        Wędrowycz FKGK - pytania o zasady
Początek Wstecz 8 9 10 11 12 13 14 Dalej Koniec
Wędrowycz FKGK - pytania o zasady
Autor Post
20.02.2012 12:49

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
Odpowiedzi na pytania ze strony 9 :D
1. Nie, rozmawialiśmy już o tym
2. Możesz przekazać zestaw czyli poświęcona strzelba lecz efekt mocy nie dziala
3. Tak
4. Tak



__________________________________________________
21.02.2012 09:02

Użytkownik jest offline serek2411
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 11
Kot
Jako, że nie uzyskałem odpowiedzi - ponawiam pytanie:

W którym momencie zagrywam tę kartę? Czy normalnie w trakcie 3 lub 4 bani? Czy mogę ją użyć już po rzucie kostką? Czy np. bezpośrednio przed rzutem żeby przeciwnik nie mógł nic dorzucić wrogowi?


__________________________________________________
21.02.2012 16:45

Użytkownik jest offline Adrien Toruński
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 52
Oferma batalionowa
jaki jest sens rzucenia Czytej Kalkulacji tuż przed rzutem kością, jeśli masz szansę wygrać zwadę? Jeśli wg opisu nikt nie dolicza rzutu kością, to ten rzut mógł być już wykonany, prawda?


__________________________________________________
21.02.2012 21:04

Użytkownik jest offline serek2411
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 11
Kot
Cytat
Cytat użytkownika: Adrien Toruński
jaki jest sens rzucenia Czytej Kalkulacji tuż przed rzutem kością, jeśli masz szansę wygrać zwadę? Jeśli wg opisu nikt nie dolicza rzutu kością, to ten rzut mógł być już wykonany, prawda?


Ok, teraz już rozumiem działanie tej karty. :) Dzięki. :)
Można ją rzucić przed walką po to, żeby właśnie wygrać bez rzucania kostką:P


__________________________________________________
22.02.2012 08:56

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
Przepraszam, że nie odpisałem wcześniej ale miałem urlop kilkudniowy:D
Czystą kalkulację rzuca się przed rzutami kostką np. w sytuacji gdy gracz wystawił wszystkie karty i ma dwa na remis.


__________________________________________________
22.02.2012 09:03

Użytkownik jest offline serek2411
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 11
Kot
Cytat
Cytat użytkownika: konieczko
Przepraszam, że nie odpisałem wcześniej ale miałem urlop kilkudniowy:D
Czystą kalkulację rzuca się przed rzutami kostką np. w sytuacji gdy gracz wystawił wszystkie karty i ma dwa na remis.


No, czyli jednak tak jak od początku myślałem. :P

Czyli nie można karty tej rzucić już po rzutach kostką, żeby je negować?:D Tylko i wyłącznie przed zwadą?


__________________________________________________
22.02.2012 10:59

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
Tak, a sens jej rzucania jest defensywny jak i ofensywny:D


__________________________________________________
22.02.2012 16:33

Użytkownik jest offline Adrien Toruński
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 52
Oferma batalionowa
Cytat
Cytat użytkownika: konieczko
Przepraszam, że nie odpisałem wcześniej ale miałem urlop kilkudniowy:D
Czystą kalkulację rzuca się przed rzutami kostką np. w sytuacji gdy gracz wystawił wszystkie karty i ma dwa na remis.


ale przecież to czysty samobój. Efektami tak można wtedy dopakować wroga, że ów wtedy wygra. Poza tym [jeśli się nie mylę] kiedy coś ma być zagrane w konkretnym momencie Kolejki, to ma to napisane [jak: Ałła - przed Zwadą; Halołin - po Zwadzie; Skuś Baba - przed rzutem kością; Żałobnicy - po pokonaniu Swołoczy].
A zwłaszcza przemawia tu Siła Rękoczynów, która działa analogicznie do Czystej kalkulacji tyle że na broń i MA NAPISANE, żeby zagrać przed Zwadą. Czy zatem w tym przypadku nie ma dowolności w interpretacji?


__________________________________________________
23.02.2012 08:39

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
Oficjalna wykładnia jest taka, że rzucamy przed zwadą. Samobój to nie jest jeżeli w odpowiednim momencie się to rzuci.


__________________________________________________
23.02.2012 13:56

Użytkownik jest offline Adrien Toruński
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 52
Oferma batalionowa
Cytat
Cytat użytkownika: konieczko
Oficjalna wykładnia jest taka, że rzucamy przed zwadą. Samobój to nie jest jeżeli w odpowiednim momencie się to rzuci.


Jedno ale - rzuty kością się nie liczą, co nie znaczy, że się ich nie wykonuje. A efekt na Moc można wyłożyć przed rzutem kością na Moc, niekoniecznie przed zwadą.

To teraz pytanie-bomba [nie widziałem go wcześniej]: używam strzelbę. Przy pomocy Sznura od snopowiązałki dołączam Granat. Pytania są dwa:
1. Czy cała broń staje się w tym momencie jednorazowa?
2. Czy żeby skorzystać ze strzelby muszę użyć także granat [czyli nie ma opcji na +3 do Siły, ale tylko na jednorazowe +7]?


__________________________________________________
07.03.2012 10:10

Użytkownik jest offline serek2411
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 11
Kot
Czy wroga można uleczyć kombosem - trójką?


__________________________________________________
07.03.2012 12:00

Użytkownik jest offline RedHiney
Szeregowy
Poborowy


Liczba postów: 56
Oferma batalionowa
Się trochę pospieszyłem z odpowiedzią ;)


__________________________________________________
Mein Führer! I can walk!
07.03.2012 12:11

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
Odpowiedzi dla Adrien
1. Nie
2. Nie
Pytanie takie już się pojawiło kilka stron wcześniej, zadał je chyba sirzorro

Odpowiedzi dla serek2411

Odpowiedz na to pytanie jest w instrukcji przy akapicie z kombosami.


__________________________________________________
07.03.2012 21:20

Użytkownik jest offline Adrien Toruński
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 52
Oferma batalionowa
Cytat
Cytat użytkownika: konieczko
Odpowiedzi dla Adrien
1. Nie
2. Nie
Pytanie takie już się pojawiło kilka stron wcześniej, zadał je chyba sirzorro


Było pytanie o połączenie z klejem. Skoro obie odpowiedzi są przeczące, to znaczy, że można w każdej chwili "odwiązać" którąś z broni?


__________________________________________________
08.03.2012 15:02

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
Możesz odwiązać pod warunkiem że użyjesz granatu


__________________________________________________
Skocz do:
Początek Wstecz 8 9 10 11 12 13 14 Dalej Koniec  
Forum
 Pion Gier Karcianych > Jakub Wędrowycz FKGK
        Wędrowycz FKGK - pytania o zasady



  • Warning: Smarty error: unable to read resource: "rpg/intercom_main.tpl" in /home/mainterm/www/class/tpl/Smarty.class.php on line 1088

    Warning: Smarty error: unable to read resource: "rpg/intercom_main.tpl" in /home/mainterm/www/class/tpl/Smarty.class.php on line 1088
   $$5#3... transmisja przerwana...