Slaider 01

Slider 02

Slider 03

Slider 04

Slider 05

Slider 06

Slider 07

Slider 08
Witaj, Użytkowniku! Witamy serdecznie na naszym forum. Musisz się zarejestrować, by móc korzystać z forum. Jeżeli jesteś już zarejestrowany musisz się zalogować!
Pseudonim Zapisz login
Hasło
   
Forum
 Pion Gier Karcianych > Jakub Wędrowycz FKGK
        Wędrowycz FKGK - pytania o zasady
Początek Wstecz 9 10 11 12 13 14 Dalej Koniec
Wędrowycz FKGK - pytania o zasady
Autor Post
11.03.2012 12:02

Użytkownik jest offline Maliniorz
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 5
Kot
Dopiero zaczynam, gram jak na razie sam

1. Czy efekty, graty, które mamy w ręce możemy używać już po rzucie kostką?

2. Czy graty takie jak np. "koń", "kwiat paproci" są jednorazowe tzn. po użyciu np. na wroga odkładamy je na starą kupkę ?

3. Czy każda moja tura musi zakończyć się walką, czy mogę tak długo odkładać 1 kartę i brać nową jak chcę ?

4. "Halotin" - co daje ta karta, bo w grze 1 osobowej chyba nie jest przydatna?

5. Jeśli przegram zwadę, a mam na sobie "dresowe spodnie" to ich nie odrzucam. Ale co, jeśli przegram po raz kolejny i nie będę miał innych gratów. Wtedy w ruch wchodzi mogiła ?


__________________________________________________
11.03.2012 19:45

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
Cytat
Cytat użytkownika: Maliniorz
Dopiero zaczynam, gram jak na razie sam

1. Czy efekty, graty, które mamy w ręce możemy używać już po rzucie kostką?

2. Czy graty takie jak np. "koń", "kwiat paproci" są jednorazowe tzn. po użyciu np. na wroga odkładamy je na starą kupkę ?

3. Czy każda moja tura musi zakończyć się walką, czy mogę tak długo odkładać 1 kartę i brać nową jak chcę ?

4. "Halotin" - co daje ta karta, bo w grze 1 osobowej chyba nie jest przydatna?

5. Jeśli przegram zwadę, a mam na sobie "dresowe spodnie" to ich nie odrzucam. Ale co, jeśli przegram po raz kolejny i nie będę miał innych gratów. Wtedy w ruch wchodzi mogiła ?




odpowiem troche:

1: graty uzywasz tylko w swojej turze, ale np dorzucic sobie dodatkowy grat mozesz np miedzy walka na sile i walka na moc{chyba o to ci chodzilo?} (np. masz dwie zajete rece bronmi przed rzutem na moc wyrzucasz strzelbe i wkladasz do reki ikony swietych). Efekty mozesz uzyc w kazdej chwili pamietajac o zasadzie ze ten ktory ma w tej chwili kolejke zagrywa efekt jako pierwszy(!)

2: Kwiat paproci i inne graty tego typu (trupi jad, bardacka krew) dodaja sławę więc wkładasz je do mogiły z zabitym wrogiem. Konia nie pamietam, ale np Hot dog jest jednorazowy jak go uzyjesz odrzucasz, wiec mysle ze z koniem bedzie analogicznie.

3: Nie rozumiem pytania w kazdej swojej turze walczysz z kims tylko zmienia sie lokalizacje jak przegrasz to wrog zostaje. Prosilbym o wytlumaczenie o co ci chodzi

4: Walczysz jeszcze raz z tym samym wrogiem (zmartwychwstaje od razu) karta do gry wieloosobowej

5: przegrasz raz odrzucasz wszystkie graty rzeczywiscie spodnie zostaja, przekrecasz sie na bok bo jestes ranny. Powtorna przegrana rzeczywiscie oznacza wykup z mogily za 2x tyle pkt slawy wroga jezeli tyle nie masz to przegrales.



__________________________________________________
12.03.2012 10:16

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
Kalamadei źle tłumaczysz
Nie możesz sobie dorzucić gratów po rzucie kostką, ale możesz przekładać
Kuń nie jest jednorazowy




__________________________________________________
12.03.2012 11:34

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
Cytat
Cytat użytkownika: konieczko
Kalamadei źle tłumaczysz
Nie możesz sobie dorzucić gratów po rzucie kostką, ale możesz przekładać
Kuń nie jest jednorazowy



od kiedy miedzy rzutem na sile a na moc nie moge dorzucic gratow bo tylko o takiej opcji pisalem??


__________________________________________________
13.03.2012 00:27

Użytkownik jest offline Adrien Toruński
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 52
Oferma batalionowa
Cytat
Cytat użytkownika: Kalamadei
Cytat
Cytat użytkownika: konieczko
Kalamadei źle tłumaczysz
Nie możesz sobie dorzucić gratów po rzucie kostką, ale możesz przekładać
Kuń nie jest jednorazowy



od kiedy miedzy rzutem na sile a na moc nie moge dorzucic gratow bo tylko o takiej opcji pisalem??


Od zawsze graty rzuca się tylko w 3 bani:) potem albo ich używasz, albo nie.


__________________________________________________
21.03.2012 14:30

Użytkownik jest offline Maliniorz
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 5
Kot
W takim razie gdzie umieszczam graty takie jak np. koń ?


__________________________________________________
23.03.2012 14:27

Użytkownik jest offline serek2411
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 11
Kot
No to kolejne pytanie:

1. Jeżeli wygrałem zwadę z Wrogiem i przeciwnik rzuca na tego Wroga Halołin [Zagraj na Wroga, który właśnie przegrał Zwadę. Remisuje ją Wylecz go automatycznie jeśli był ranny. Wróg staje się również Zombie i należy z nim walczyć w tej chwili raz jeszcze, daje bonus +1 do siły, +2 do mocy] to jeżeli rzucę Nie ze mną te gierki [Odrzuca wszystkie efekty do mocy/siły zagrane w tej zwadzie] to czy odrzucam mu całkowicie Halołin, czy tylko modyfikatory +1 do siły, + 2 do mocy i muszę z nim walczyć?

2. I teraz drugie:
Jeżeli w poprzedniej zwadzie przeciwnik zremisował z Wrogiem1 i w kolejnej walczy z Wrogiem1 i Wrogiem2, to czy po pokonaniu Wroga1 możemy jeszcze drugiemu dorzucać graty/efekty stałe? Czyli, czy po pokonaniu Wroga1 następuje tak jakby powrót do 3 bani? Mam nadzieję, że jasno się wyraziłem. :D
Czy doszprycować OBU wrogów mogę tylko i wyłącznie w 3 bani, a potem już tylko i wyłącznie walka + ewentualnie jednorazowe efekty przed rzutem kostką?


__________________________________________________
23.03.2012 15:50

Użytkownik jest offline sirzooro
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 15
Kot
To ja też dorzucę swoje pytanie: gracz odrzuca kolor aby zniszczyć wroga z którym właśnie przegrał zwadę. Czy w ten sposób uniknie on konsekwencji przegranej (konieczność odrzucenia gratów)?


__________________________________________________
26.03.2012 09:53

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
Odpowiedź dla Maliniorz
Obok Herosa w 3 bani
Odpowiedź dla serek2411
1. Odrzuca tak jak i odrzuciłby zemstę trupa
2. Każda zwada jest traktowana osobno, pokonujesz/remisujesz z 1 wrogiem, przeciwnicy dorzucają kolejnemu efekty, graty
Odpowiedzi dla sirzooro
Graty będzie musiał odrzucić ponieważ przegrał zwadę.


__________________________________________________
26.03.2012 15:05

Użytkownik jest offline Lord_Abaddon
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 35
Żółtodziób
pytanko?
w FAQ apropo karty Wielki Grafoman ? Czy moge uzyc tej karty w celu wyciagniecia z tali karty blokujacej Chyba Ty lub Fige z Makiem? Jesli nie prosze umiescic to w FAQ bo bede bezlitosny i wykorzystam to przy nadazajacej sie okazji ;D


__________________________________________________
17.04.2012 15:14

Użytkownik jest offline serek2411
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 11
Kot
Czy jeżeli przegram zwadę i rzucam od razu "Do wesela się zagoi", to tracę graty?


__________________________________________________
18.04.2012 18:24

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
Cytat
Cytat użytkownika: serek2411
Czy jeżeli przegram zwadę i rzucam od razu "Do wesela się zagoi", to tracę graty?


tracisz- bo do wesela sprawia ze sie leczysz a ty zwade przegralles (przegrana= utrata gratow i ucieczka)


__________________________________________________
20.04.2012 01:05

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
teraz moje pojawilo sie na fanpejdzu: Czy zagranie jestescie aresztowani odrzuca wszystkie graty (lacznie z tymi podkejonymi) czy tylko klej?


__________________________________________________
20.04.2012 11:33

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
Tylko klej. Ja naprawdę nie wiem jak możesz zadawać TAKIE pytanie :p


__________________________________________________
25.04.2012 19:18

Użytkownik jest offline Pieczar
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 12
Kot
Proszę o dokładne sprecyzowanie zasady działania "Skuś Baba" - i nim ktokolwiek z sędziów odpisze, to skonsultujcie się w swoim gronie.

Dokładnie chodzi mi o sytuacje wynikającą bardzo często, czyli omyłkowe rzucenie skuś baby przed złym rzutem (np jako wróg rzucamy na swój rzut).
Czy skuś babę rzuca się na wybrany rzut, czy na rzut który właśnie będzie się odbywać.


__________________________________________________
Skocz do:
Początek Wstecz 9 10 11 12 13 14 Dalej Koniec  
Forum
 Pion Gier Karcianych > Jakub Wędrowycz FKGK
        Wędrowycz FKGK - pytania o zasady



  • Warning: Smarty error: unable to read resource: "rpg/intercom_main.tpl" in /home/mainterm/www/class/tpl/Smarty.class.php on line 1088

    Warning: Smarty error: unable to read resource: "rpg/intercom_main.tpl" in /home/mainterm/www/class/tpl/Smarty.class.php on line 1088
   $$5#3... transmisja przerwana...