Slaider 01

Slider 02

Slider 03

Slider 04

Slider 05

Slider 06

Slider 07

Slider 08
Witaj, Użytkowniku! Witamy serdecznie na naszym forum. Musisz się zarejestrować, by móc korzystać z forum. Jeżeli jesteś już zarejestrowany musisz się zalogować!
Pseudonim Zapisz login
Hasło
   
Forum
 Pion Gier Karcianych > Jakub Wędrowycz FKGK
        Wędrowycz FKGK - pytania o zasady
Początek Wstecz 7 8 9 10 11 12 13 Dalej Koniec
Wędrowycz FKGK - pytania o zasady
Autor Post
12.02.2012 20:52

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
Cytat
Cytat użytkownika: sirzooro
Cytat
Cytat użytkownika: Kalamadei
nie mozesz zagrac chyba ty na te efekty bo to by oznaczalo pusty efekt a tak nie mozna

am i right?


Chyba ty można zagrać zarówno na Cios z Zaskoczenia, jak i Zasłona ciosu w stylu ninja - w obydwu przypadkach wybiera się nowy cel dla efektu.

Przy okazji wrzucę swoje pytania:
1. Czy Ikony świętych są traktowane jako poświęcona broń (do realizacji fuchy Polowanie na wampiry)? Są one oznaczone jako Broń: Dewocjonalia.
2. Czy bronie których nie mogą używać wrogowie (np. Woda święcona) można przekazać wrogowi używając efektu Znalezione nie kradzione? I czy tak samo będzie w przypadku zestawów (Strzelba + Woda święcona, Strzebla + Sznurek + Ikony świętych)?
3. Czy karty typu Mętniak zostają też przeniesione gdy trunek jest zabierany, np. kartą Imieniny?
4. Gracz wypija trunek, i następnie drugi gracz rzuca na ten trunek efekt która ma za zadanie go odrzucić (Do diabła z tym, Chrzczone) albo przekazać komuś innemu (Imieniny, Znalezione nie kradzione). Z tego co wiem to pierwszy gracz traci bonus z racji wypicia trunku (popraw mnie jeżeli się mylę). Co jednak z graczem lub wrogiem który dostał wypity trunek - czy może on go ponownie wypić?


ja odpowiadalem na chyba ty w stosunku do dnia, nocy i czystej kalkulacji. teraz na Twoje

1: bron poswiecona to taka ktora ma modyfikator z Wody swieconej J (ale na golema dziala)


2: wg mnie nie wolno niech sedziowie sie wypowiedza

3: tak poniewaz jest to karta dolaczona juz do trunku

4: hm dobre pytanie pewnie tak :) zaraz zobaczymy co konieczko na to


__________________________________________________
14.02.2012 01:18

Użytkownik jest offline Adrien Toruński
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 52
Oferma batalionowa
@Kalamadei: też tak myślałem. Jednak Dzień i Noc mają jasno w opisie karty "Zagraj na dowolną kartę Miejsca", stąd moje pytanie.

@sirzooro:
1. W Toruniu Ikony Świętych zaliczamy do poświęcenia [w końcu uświęcamy broń dokładając je do niej]
2. Nie można, podobnie jest z Pieśnią kościelną [Nie można na nią rzucić "Chyba Ty!"]
3. dobra odpowiedź Kalamadei
4. Trunek przejęty znów jest "niewypity" i można go użyć.




__________________________________________________
14.02.2012 16:24

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
Cytat
Cytat użytkownika: Adrien Toruński
@Kalamadei: też tak myślałem. Jednak Dzień i Noc mają jasno w opisie karty "Zagraj na dowolną kartę Miejsca", stąd moje pytanie.

@sirzooro:
1. W Toruniu Ikony Świętych zaliczamy do poświęcenia [w końcu uświęcamy broń dokładając je do niej]
2. Nie można, podobnie jest z Pieśnią kościelną [Nie można na nią rzucić "Chyba Ty!"]
3. dobra odpowiedź Kalamadei
4. Trunek przejęty znów jest "niewypity" i można go użyć.



tak Adrianie na dowolna przypominam CI tylko ze w trakcie trwania potyczki jest wyciagnieta{aktywna}tylko 1 karta miejsca( taka ktora gra), jedyna co mi sie nasuwa to przekierowanie CHYBA TY na miejsce kogos kto w tej turze juz ukonczyl jednakze to zagranie jest pustym efektem

i uswiecanie ikonami jakos do mnie nie przemawia niech Konieczko wraca z urlopu :)


__________________________________________________
14.02.2012 18:46

Użytkownik jest offline Adrien Toruński
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 52
Oferma batalionowa
Problem w tym, że dowolne miejsce, to także to zakryte...

Pytanie następne:
Na wroga w Kostiumie ducha nie można rzucić "Do wesela się zagoi" [Odznacz rannego HEROSA, KOMPANA lub WROGA nie będącego DUCHEM], prawda?


__________________________________________________
14.02.2012 22:26

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
Cytat
Cytat użytkownika: Adrien Toruński
Problem w tym, że dowolne miejsce, to także to zakryte...

Pytanie następne:
Na wroga w Kostiumie ducha nie można rzucić "Do wesela się zagoi" [Odznacz rannego HEROSA, KOMPANA lub WROGA nie będącego DUCHEM], prawda?


znaczyloby to rowniez wg tej logiki ze mozna to rowniez rzucic na 6miejsce w grze bo kiedys bedzie odkryte.

Odpowiedz:

oczywiście ze nie mozna w koncu jest duchem a ducha ta karta uleczyc sie nie da tylko trojka


__________________________________________________
15.02.2012 11:11

Użytkownik jest offline dudek891
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 7
Kot
Czy mogę dołączyć 2 karty czosnek do jednej broni ?
Oraz czy mogę zrobić coś takiego Kusz+Kołek+Woda Święcona+Czosnek ?


__________________________________________________
15.02.2012 17:42

Użytkownik jest offline Adrien Toruński
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 52
Oferma batalionowa
Tak, możesz i jedno i drugie.
Pamiętaj tylko, że kołek się dokłada do kuszy, a nie odwrotnie:)


__________________________________________________
15.02.2012 17:42

Użytkownik jest offline Adrien Toruński
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 52
Oferma batalionowa
Tak, możesz i jedno i drugie.
Pamiętaj tylko, że kołek się dokłada do kuszy, a nie odwrotnie:)


__________________________________________________
19.02.2012 20:56

Użytkownik jest offline sirzooro
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 15
Kot
@konieczko: przypominam się z moimi wcześniejszymi pytaniami - tutaj nie podałeś jeszcze odpowiedzi :)

Przy okazji wrzucę jeszcze kolejne pytania:
1. Czy karty Szczęśliwe zakończenie (Podwaja Sławę zdobytą w tej Zwadzie z wybranym Wrogiem) i Poufna sprawa (Zagraj na dowolną Fuchę zanim ją zrealizujesz) można zagrywać odpowiednio po zwadzie przeciwnika, i na fuchy przeciwnika?
2. Gracz pokonuje Kolędników (sława 4), realizuje przy tym fuchę Pijacki doping (sława +2) z dołączonymi dwoma Poufnymi sprawami (sława x2), i na koniec rzuca dwa Szczęśliwe zakończenia (sława x2). Czy sława zdobyta w tej zwadzie to będzie 48 (sława bazowa: 4 wróg + 8 fucha, sława łączona: 48)?
3. Gracz A zagrywa Metodę warstwową na mogiłę gracza B. Czy gracz B straci w ten sposób dostęp do kart w mogile znajdujących się pod Metodą warstwową (nie będzie mógł ich odrzucić po przegranej zwadzie gdy był już zaznaczony, nie może dołączyć do nich np. Trumny, itd.)?


__________________________________________________
19.02.2012 22:19

Użytkownik jest offline serek2411
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 11
Kot
I ja też mam pytanie odnośnie czystej kalkulacji:

1. W którym momencie zagrywam tę kartę? Czy normalnie w trakcie 3 lub 4 bani? Czy mogę ją użyć już po rzucie kostką? Czy np. bezpośrednio przed rzutem żeby przeciwnik nie mógł nic dorzucić wrogowi?

2. I drugie pytanie, bo dalej mam pewne wątpliwości. Potrzebuje naprawdę łopatologicznej odpowiedzi. :D Gram z kumplem, jest moja flaszka, ciągnę pięć kart i on też ciągnie pięć kart. Ja zużywam wszystkie i on także zużywa wszystkie. Pytanie brzmi: Czy teraz w jego kolejce (mojej flaszki) ON dociąga karty do pięciu?

Z naszej interpretacji instrukcji wynika, że TAK. Ale czytałem wcześniejsze posty i sam zadawałem już takie pytanie i chciałbym rozwiać wszelkie swoje wątpliwości po raz ostatni.:)


__________________________________________________
20.02.2012 01:03

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
Cytat
Cytat użytkownika: serek2411
I ja też mam pytanie odnośnie czystej kalkulacji:

1. W którym momencie zagrywam tę kartę? Czy normalnie w trakcie 3 lub 4 bani? Czy mogę ją użyć już po rzucie kostką? Czy np. bezpośrednio przed rzutem żeby przeciwnik nie mógł nic dorzucić wrogowi?

2. I drugie pytanie, bo dalej mam pewne wątpliwości. Potrzebuje naprawdę łopatologicznej odpowiedzi. :D Gram z kumplem, jest moja flaszka, ciągnę pięć kart i on też ciągnie pięć kart. Ja zużywam wszystkie i on także zużywa wszystkie. Pytanie brzmi: Czy teraz w jego kolejce (mojej flaszki) ON dociąga karty do pięciu?

Z naszej interpretacji instrukcji wynika, że TAK. Ale czytałem wcześniejsze posty i sam zadawałem już takie pytanie i chciałbym rozwiać wszelkie swoje wątpliwości po raz ostatni.:)



odpowiadam na pytanie nr2: NIE- dociaganie kart do pieciu obowiazuje tylko i wylacznie raz na kolejke, koleczko, flaszke czy jak to inaczej nazwiesz, skoro wypstrykaliscie sie z kart w Twojej potyczce to kolega juz sobie nie pomoze ani ty mu nie zaszkodzisz do momentu az zakonczy swoja zwade. potem on jest polewajacym i dobieracie do 5 kart i on znowu walczy z wrogiem bo tamta konczyl a ta zaczyna




__________________________________________________
20.02.2012 01:31

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
Cytat
Cytat użytkownika: sirzooro
@konieczko: przypominam się z moimi wcześniejszymi pytaniami - tutaj nie podałeś jeszcze odpowiedzi :)

Przy okazji wrzucę jeszcze kolejne pytania:
1. Czy karty Szczęśliwe zakończenie (Podwaja Sławę zdobytą w tej Zwadzie z wybranym Wrogiem) i Poufna sprawa (Zagraj na dowolną Fuchę zanim ją zrealizujesz) można zagrywać odpowiednio po zwadzie przeciwnika, i na fuchy przeciwnika?
2. Gracz pokonuje Kolędników (sława 4), realizuje przy tym fuchę Pijacki doping (sława +2) z dołączonymi dwoma Poufnymi sprawami (sława x2), i na koniec rzuca dwa Szczęśliwe zakończenia (sława x2). Czy sława zdobyta w tej zwadzie to będzie 48 (sława bazowa: 4 wróg + 8 fucha, sława łączona: 48)?
3. Gracz A zagrywa Metodę warstwową na mogiłę gracza B. Czy gracz B straci w ten sposób dostęp do kart w mogile znajdujących się pod Metodą warstwową (nie będzie mógł ich odrzucić po przegranej zwadzie gdy był już zaznaczony, nie może dołączyć do nich np. Trumny, itd.)?


trumny ani innych rzeczy dorzucic nie moze, ale jezeli przegra to musi sie wykupic za slawe bo znaczyloby to ze pomimo przegrania zostajesz ze slawa na plus (no przeciez nazbieralem punktow sa pod metoda warstwowa)


__________________________________________________
20.02.2012 10:00

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
Sirzorro:
Na Poufnej sprawie pisze zanim ją zrealizujesz, więc po zwadzie już jej nie możesz.
2. tak 48
3. Może odrzrucać wrogów, ale nie może dokładać tam nic


__________________________________________________
20.02.2012 12:10

Użytkownik jest offline sirzooro
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 15
Kot
Dzięki. Z pytaniem 1 się nie zrozumieliśmy, więc dla pewności rozbiję go na dwa pytania:
1. Czy kartę Szczęśliwe zakończenie (Podwaja Sławę zdobytą w tej Zwadzie z wybranym Wrogiem) można zagrywać po zwadzie przeciwnika?
2. Czy kartę Poufna sprawa (Zagraj na dowolną Fuchę zanim ją zrealizujesz) można zagrywać na niezrealizowane fuchy przeciwnika?

Przypominam też o swoich wcześniejszych pytaniach (tych na stronie 9 tego tematu) :)


__________________________________________________
20.02.2012 12:46

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
1.Tak o ile rzucasz podwojenie na jego zwadę
2. Tak


__________________________________________________
Skocz do:
Początek Wstecz 7 8 9 10 11 12 13 Dalej Koniec  
Forum
 Pion Gier Karcianych > Jakub Wędrowycz FKGK
        Wędrowycz FKGK - pytania o zasady



  • Warning: Smarty error: unable to read resource: "rpg/intercom_main.tpl" in /home/mainterm/www/class/tpl/Smarty.class.php on line 1088

    Warning: Smarty error: unable to read resource: "rpg/intercom_main.tpl" in /home/mainterm/www/class/tpl/Smarty.class.php on line 1088
   $$5#3... transmisja przerwana...