Valkiria Network

Terminal Główny Militarnej Sieci Valkiria to miejsce gdzie znajdziesz najnowsze informacje ze świata ogólnie rozumianej rozrywki, fantastyki i gier wideo. Poznaj nową... Lepszą Rzeczywistość! Chcesz wiedzieć więcej?

Slaider 01

Federacja V-Sieci

Valkiria Network skupia wiele stron tematycznych o różnorodnej tematyce, w tym: grach wideo, technologii, historii, literaturze i fantastyce. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 02

Dołącz do V-Sieci

Zarejestruj się w Valkiria Network! Przeglądaj i komentuj publikacje, dołącz do V-Game, zostań współpracownikiem lub redaktorem MSV. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 03

Zagraj w V-Game

Każdy użytkownik MSV w swoim profilu znajdzie zaimplementowaną grę przeglądarkową w klimacie V-Sieci. Załóż mundur i ruszaj na misję. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 04

Holy Potatoes!

Nasze bohaterki to ziemniaki, a cała galaktyka to jeden wielki warzywny targ. Dobry humor, kosmos, walka, dobra fabuła, to właśnie Holy Potatoes! We're in Space?!

Slider 05

Torment: Tides of Numenera

Mógłbym pisać długo o Torment, szczegółowo opisując jego fenomenalnie rozbudowany świat, przyrodę, postaci, czy fabułę, ale po co, skoro Wy sami możecie tego doświadczyć.

Slider 06

Legendarne Auta PRL

Zobacz zapowiedź nowej serii kolekcjonerskiej "Auta PRL" z klocków COBI. Wyjątkowe modele w skali 1:35 to idealny prezent dla każdego fana motoryzacji!

Slider 07

Necropolis: Brutal Edition

Ta gra to totalny, bezgraniczny i nieprzebrany skarbiec FE-NO-ME-NAL-NEJ zabawy, który otwiera się tak naprawdę dopiero w grze wieloosobowej.

Slider 08
Witaj, Rekrucie! Witamy serdecznie na naszym forum. Musisz się zarejestrować, by móc korzystać z forum. Jeżeli jesteś już zarejestrowany biegnij się zameldować!
Pseudonim Zapisz login
Hasło
   
Forum
 Pion Gier Karcianych > Jakub Wędrowycz FKGK
        Wędrowycz FKGK - pytania o zasady
Początek Wstecz 8 9 10 11 12 13 14 Dalej Koniec
Wędrowycz FKGK - pytania o zasady
Autor Post
20.02.2012 12:49

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
 0
Odpowiedzi na pytania ze strony 9 :D
1. Nie, rozmawialiśmy już o tym
2. Możesz przekazać zestaw czyli poświęcona strzelba lecz efekt mocy nie dziala
3. Tak
4. Tak



______________________
21.02.2012 09:02

Użytkownik jest offline serek2411
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 11
Kot
 0
Jako, że nie uzyskałem odpowiedzi - ponawiam pytanie:

W którym momencie zagrywam tę kartę? Czy normalnie w trakcie 3 lub 4 bani? Czy mogę ją użyć już po rzucie kostką? Czy np. bezpośrednio przed rzutem żeby przeciwnik nie mógł nic dorzucić wrogowi?


______________________
21.02.2012 16:45

Użytkownik jest offline Adrien Toruński
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 52
Oferma batalionowa
 0
jaki jest sens rzucenia Czytej Kalkulacji tuż przed rzutem kością, jeśli masz szansę wygrać zwadę? Jeśli wg opisu nikt nie dolicza rzutu kością, to ten rzut mógł być już wykonany, prawda?


______________________
21.02.2012 21:04

Użytkownik jest offline serek2411
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 11
Kot
 0
Cytat
Cytat użytkownika: Adrien Toruński
jaki jest sens rzucenia Czytej Kalkulacji tuż przed rzutem kością, jeśli masz szansę wygrać zwadę? Jeśli wg opisu nikt nie dolicza rzutu kością, to ten rzut mógł być już wykonany, prawda?


Ok, teraz już rozumiem działanie tej karty. :) Dzięki. :)
Można ją rzucić przed walką po to, żeby właśnie wygrać bez rzucania kostką:P


______________________
22.02.2012 08:56

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
 0
Przepraszam, że nie odpisałem wcześniej ale miałem urlop kilkudniowy:D
Czystą kalkulację rzuca się przed rzutami kostką np. w sytuacji gdy gracz wystawił wszystkie karty i ma dwa na remis.


______________________
22.02.2012 09:03

Użytkownik jest offline serek2411
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 11
Kot
 0
Cytat
Cytat użytkownika: konieczko
Przepraszam, że nie odpisałem wcześniej ale miałem urlop kilkudniowy:D
Czystą kalkulację rzuca się przed rzutami kostką np. w sytuacji gdy gracz wystawił wszystkie karty i ma dwa na remis.


No, czyli jednak tak jak od początku myślałem. :P

Czyli nie można karty tej rzucić już po rzutach kostką, żeby je negować?:D Tylko i wyłącznie przed zwadą?


______________________
22.02.2012 10:59

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
 0
Tak, a sens jej rzucania jest defensywny jak i ofensywny:D


______________________
22.02.2012 16:33

Użytkownik jest offline Adrien Toruński
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 52
Oferma batalionowa
 0
Cytat
Cytat użytkownika: konieczko
Przepraszam, że nie odpisałem wcześniej ale miałem urlop kilkudniowy:D
Czystą kalkulację rzuca się przed rzutami kostką np. w sytuacji gdy gracz wystawił wszystkie karty i ma dwa na remis.


ale przecież to czysty samobój. Efektami tak można wtedy dopakować wroga, że ów wtedy wygra. Poza tym [jeśli się nie mylę] kiedy coś ma być zagrane w konkretnym momencie Kolejki, to ma to napisane [jak: Ałła - przed Zwadą; Halołin - po Zwadzie; Skuś Baba - przed rzutem kością; Żałobnicy - po pokonaniu Swołoczy].
A zwłaszcza przemawia tu Siła Rękoczynów, która działa analogicznie do Czystej kalkulacji tyle że na broń i MA NAPISANE, żeby zagrać przed Zwadą. Czy zatem w tym przypadku nie ma dowolności w interpretacji?


______________________
23.02.2012 08:39

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
 0
Oficjalna wykładnia jest taka, że rzucamy przed zwadą. Samobój to nie jest jeżeli w odpowiednim momencie się to rzuci.


______________________
23.02.2012 13:56

Użytkownik jest offline Adrien Toruński
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 52
Oferma batalionowa
 0
Cytat
Cytat użytkownika: konieczko
Oficjalna wykładnia jest taka, że rzucamy przed zwadą. Samobój to nie jest jeżeli w odpowiednim momencie się to rzuci.


Jedno ale - rzuty kością się nie liczą, co nie znaczy, że się ich nie wykonuje. A efekt na Moc można wyłożyć przed rzutem kością na Moc, niekoniecznie przed zwadą.

To teraz pytanie-bomba [nie widziałem go wcześniej]: używam strzelbę. Przy pomocy Sznura od snopowiązałki dołączam Granat. Pytania są dwa:
1. Czy cała broń staje się w tym momencie jednorazowa?
2. Czy żeby skorzystać ze strzelby muszę użyć także granat [czyli nie ma opcji na +3 do Siły, ale tylko na jednorazowe +7]?


______________________
07.03.2012 10:10

Użytkownik jest offline serek2411
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 11
Kot
 0
Czy wroga można uleczyć kombosem - trójką?


______________________
07.03.2012 12:00

Użytkownik jest offline RedHiney
Szeregowy
Poborowy


Liczba postów: 56
Oferma batalionowa
 0
Się trochę pospieszyłem z odpowiedzią ;)


______________________
Mein Führer! I can walk!
07.03.2012 12:11

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
 0
Odpowiedzi dla Adrien
1. Nie
2. Nie
Pytanie takie już się pojawiło kilka stron wcześniej, zadał je chyba sirzorro

Odpowiedzi dla serek2411

Odpowiedz na to pytanie jest w instrukcji przy akapicie z kombosami.


______________________
07.03.2012 21:20

Użytkownik jest offline Adrien Toruński
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 52
Oferma batalionowa
 0
Cytat
Cytat użytkownika: konieczko
Odpowiedzi dla Adrien
1. Nie
2. Nie
Pytanie takie już się pojawiło kilka stron wcześniej, zadał je chyba sirzorro


Było pytanie o połączenie z klejem. Skoro obie odpowiedzi są przeczące, to znaczy, że można w każdej chwili "odwiązać" którąś z broni?


______________________
08.03.2012 15:02

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
 0
Możesz odwiązać pod warunkiem że użyjesz granatu


______________________
Skocz do:
Początek Wstecz 8 9 10 11 12 13 14 Dalej Koniec  
Forum
 Pion Gier Karcianych > Jakub Wędrowycz FKGK
        Wędrowycz FKGK - pytania o zasady