Valkiria Network - Forum - Pion Gier Karcianych - Jakub Wędrowycz FKGK - Wędrowycz FKGK - pytania o zasady

http://www.valkiria.net/index.php?p=showtopic&toid=2418&pp=15&page=13&area=1


Witaj, Rekrucie! Witamy serdecznie na naszym forum. Musisz się zarejestrować, by móc korzystać z forum. Jeżeli jesteś już zarejestrowany biegnij się zameldować!
Pseudonim Zapisz login
Hasło
   
Forum
 Pion Gier Karcianych > Jakub Wędrowycz FKGK
        Wędrowycz FKGK - pytania o zasady
Początek Wstecz 10 11 12 13 14 Dalej Koniec
Wędrowycz FKGK - pytania o zasady
Autor Post
25.04.2012 21:52

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
 0
Cytat
Cytat użytkownika: Pieczar
Proszę o dokładne sprecyzowanie zasady działania "Skuś Baba" - i nim ktokolwiek z sędziów odpisze, to skonsultujcie się w swoim gronie.

Dokładnie chodzi mi o sytuacje wynikającą bardzo często, czyli omyłkowe rzucenie skuś baby przed złym rzutem (np jako wróg rzucamy na swój rzut).
Czy skuś babę rzuca się na wybrany rzut, czy na rzut który właśnie będzie się odbywać.


i o skus babe i chyba ty skoro- dziala to tylko na dany rzut!


______________________
26.04.2012 12:07

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
 0
Skuś babę rzucamy bezpośrednio przed rzutem - taka jest dokładna wykładnia.


______________________
27.04.2012 10:09

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
 0
Cytat
Cytat użytkownika: konieczko
Skuś babę rzucamy bezpośrednio przed rzutem - taka jest dokładna wykładnia.



a co z chyba ty w stosunku do tej karty skoro działa na ten rzut?



______________________
01.05.2012 14:20

Użytkownik jest offline Pieczar
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 12
Kot
 0
jest kilka kart, na które chyba ty nie dziala (np dokumenty, kiedy drugi gracz nie ma kart). za to na wszystkie dzialają figi :)


______________________
02.05.2012 09:12

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
 0
Chyba Ty nie zadziała bo nie ma adresata na którego można przekierować taki rzut


______________________
30.05.2012 20:22

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
 0
jak to jest w koncu z ta teczka egzorcysty, chcialbym zeby to bylo wpisane w faq (masz 5 kart na reku a 6 z teczki chcesz zagrac)


______________________
30.05.2012 21:05

Użytkownik jest offline chmielak
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 15
Kot
 0
ja mam pytanie co do Przewodniczącego Jakubowskiego. Przykładowa sytuacja walczymy z Pochodem Pierwszomajowym (swołocz,komunista 8/-/-/4) w Wojsławicach (swołocz +2, władza +1), czyli w tym momencie nasz wróg ma 10 siły, dorzucamy do niego Przewodniczącego(władza,komunista,swołocz 2/-/-/3), siła wroga wynosi teraz 13[10(pochód)+2(przewodniczący)+1(władza)] czy 15[10(pochód)+2(przewodniczący)+1(władza)+2(swołocz-przewodniczący)] ?
Dodatkowo rzucamy efekt dzień łącznie wróg ma wtedy 16 czy 20?
Ogólnie problem polega na tym czy przewodniczący jest traktowany jako oddzielny wróg którego modyfikatory dodaje się do standardowego wroga, czy poprostu do standardowego wroga dodaje się od jakubowskiego to czego brakuje mu w kategoriach plus 2 siły.
Trochę to pokręcone ale mam nadzieje, że w miarę jasno to opisałem.


______________________
31.05.2012 23:02

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
 0
Cytat
Cytat użytkownika: chmielak
ja mam pytanie co do Przewodniczącego Jakubowskiego. Przykładowa sytuacja walczymy z Pochodem Pierwszomajowym (swołocz,komunista 8/-/-/4) w Wojsławicach (swołocz +2, władza +1), czyli w tym momencie nasz wróg ma 10 siły, dorzucamy do niego Przewodniczącego(władza,komunista,swołocz 2/-/-/3), siła wroga wynosi teraz 13[10(pochód)+2(przewodniczący)+1(władza)] czy 15[10(pochód)+2(przewodniczący)+1(władza)+2(swołocz-przewodniczący)] ?
Dodatkowo rzucamy efekt dzień łącznie wróg ma wtedy 16 czy 20?
Ogólnie problem polega na tym czy przewodniczący jest traktowany jako oddzielny wróg którego modyfikatory dodaje się do standardowego wroga, czy poprostu do standardowego wroga dodaje się od jakubowskiego to czego brakuje mu w kategoriach plus 2 siły.
Trochę to pokręcone ale mam nadzieje, że w miarę jasno to opisałem.


jak gramy w krk to na poczatek wrog ma 8(pochod) 3(miejsce) 2(jakubowski) co do dnia to wiem ze konieczko kiedys doliczyl tak duzo ze sie pogubilem :)


______________________
01.06.2012 18:01

Użytkownik jest offline Pieczar
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 12
Kot
 0
w 100% nie dam odpowiedzi, bo sędzia może stwierdzić coś innego, ale to po połowie z obu stron co piszesz.
Jeżeli dodajmy bonus z kategorii, to liczymy go po razie za każdą, a o ile dobrze rozumiem, to z dnia, za każdą kategorię (czy jak to się tam nazywa) dostajemy +1

czyli standard by miał 13 + po 1 za każdą kategorię każdego wroga.


______________________
02.06.2012 09:18

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
 0
Cytat
Cytat użytkownika: Pieczar
w 100% nie dam odpowiedzi, bo sędzia może stwierdzić coś innego, ale to po połowie z obu stron co piszesz.
Jeżeli dodajmy bonus z kategorii, to liczymy go po razie za każdą, a o ile dobrze rozumiem, to z dnia, za każdą kategorię (czy jak to się tam nazywa) dostajemy +1

czyli standard by miał 13 + po 1 za każdą kategorię każdego wroga.


potwierdzam na 100%


______________________
04.06.2012 12:32

Użytkownik jest offline konieczko
Admirał
Poborowy


Liczba postów: 232
Mięso armatnie
 0
Dokładnie.


______________________
05.06.2012 19:51

Użytkownik jest offline chmielak
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 15
Kot
 0
I ja mam pytanie, walczę sobie z jakimś magiem (ma siłę i moc), wygrywam z nim na siłę i w tym momencie przeciwnik rzuca Do wesela się zagoi. Co wtedy? Wróg się leczy i jest remis ? W ogóle można tak zagrać ten efekt ?


______________________
05.06.2012 21:02

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
 0
Cytat
Cytat użytkownika: chmielak
I ja mam pytanie, walczę sobie z jakimś magiem (ma siłę i moc), wygrywam z nim na siłę i w tym momencie przeciwnik rzuca Do wesela się zagoi. Co wtedy? Wróg się leczy i jest remis ? W ogóle można tak zagrać ten efekt ?


traktujesz zwade jak remis -leczysz go (chyba ze to kostucha albo inne uduchowione cos czego uleczyc nie mozna- na karcie jest o tym napisane). oczywiscie mozna zagrac ten efekt


______________________
08.12.2012 23:36

Użytkownik jest offline vladimirq
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 2
Kot
 0
Mam pytanie tylko jedno:
dlaczego do cholery Jakub nie jest asem???
Mam talie w której jest damą!
Jak to w ogóle jest możliwe?
Jak dla mnie takie coś burzy całą literacką postać Jakuba, przez co w 100% procentach zniechęca mnie do kupna kolejnej tali.


______________________
09.12.2012 22:02

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
 0
Cytat
Cytat użytkownika: vladimirq
Mam pytanie tylko jedno:
dlaczego do cholery Jakub nie jest asem???
Mam talie w której jest damą!
Jak to w ogóle jest możliwe?
Jak dla mnie takie coś burzy całą literacką postać Jakuba, przez co w 100% procentach zniechęca mnie do kupna kolejnej tali.


a jakaz to karta ze jakub jest dama bo gram w te gre i jej nie znam. Herosi to albo 10-tki albo krole albo asy...


______________________
Skocz do:
Początek Wstecz 10 11 12 13 14 Dalej Koniec  
Forum
 Pion Gier Karcianych > Jakub Wędrowycz FKGK
        Wędrowycz FKGK - pytania o zasady