25.04.2012 21:52
Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
72
Oferma batalionowa
|
Cytat Cytat użytkownika: Pieczar
Proszę o dokładne sprecyzowanie zasady działania "Skuś Baba" - i nim ktokolwiek z sędziów odpisze, to skonsultujcie się w swoim gronie.
Dokładnie chodzi mi o sytuacje wynikającą bardzo często, czyli omyłkowe rzucenie skuś baby przed złym rzutem (np jako wróg rzucamy na swój rzut).
Czy skuś babę rzuca się na wybrany rzut, czy na rzut który właśnie będzie się odbywać.
i o skus babe i chyba ty skoro- dziala to tylko na dany rzut!
__________________________________________________
|
|
|
26.04.2012 12:07
konieczko
Admirał
Poborowy
Liczba postów:
232
Mięso armatnie
|
Skuś babę rzucamy bezpośrednio przed rzutem - taka jest dokładna wykładnia.
__________________________________________________
|
|
|
27.04.2012 10:09
Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
72
Oferma batalionowa
|
Cytat Cytat użytkownika: konieczko
Skuś babę rzucamy bezpośrednio przed rzutem - taka jest dokładna wykładnia.
a co z chyba ty w stosunku do tej karty skoro działa na ten rzut?
__________________________________________________
|
|
|
01.05.2012 14:20
Pieczar
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
12
Kot
|
jest kilka kart, na które chyba ty nie dziala (np dokumenty, kiedy drugi gracz nie ma kart). za to na wszystkie dzialają figi :)
__________________________________________________
|
|
|
02.05.2012 09:12
konieczko
Admirał
Poborowy
Liczba postów:
232
Mięso armatnie
|
Chyba Ty nie zadziała bo nie ma adresata na którego można przekierować taki rzut
__________________________________________________
|
|
|
30.05.2012 20:22
Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
72
Oferma batalionowa
|
jak to jest w koncu z ta teczka egzorcysty, chcialbym zeby to bylo wpisane w faq (masz 5 kart na reku a 6 z teczki chcesz zagrac)
__________________________________________________
|
|
|
30.05.2012 21:05
chmielak
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
15
Kot
|
ja mam pytanie co do Przewodniczącego Jakubowskiego. Przykładowa sytuacja walczymy z Pochodem Pierwszomajowym (swołocz,komunista 8/-/-/4) w Wojsławicach (swołocz +2, władza +1), czyli w tym momencie nasz wróg ma 10 siły, dorzucamy do niego Przewodniczącego(władza,komunista,swołocz 2/-/-/3), siła wroga wynosi teraz 13[10(pochód)+2(przewodniczący)+1(władza)] czy 15[10(pochód)+2(przewodniczący)+1(władza)+2(swołocz-przewodniczący)] ?
Dodatkowo rzucamy efekt dzień łącznie wróg ma wtedy 16 czy 20?
Ogólnie problem polega na tym czy przewodniczący jest traktowany jako oddzielny wróg którego modyfikatory dodaje się do standardowego wroga, czy poprostu do standardowego wroga dodaje się od jakubowskiego to czego brakuje mu w kategoriach plus 2 siły.
Trochę to pokręcone ale mam nadzieje, że w miarę jasno to opisałem.
__________________________________________________
|
|
|
31.05.2012 23:02
Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
72
Oferma batalionowa
|
Cytat Cytat użytkownika: chmielak
ja mam pytanie co do Przewodniczącego Jakubowskiego. Przykładowa sytuacja walczymy z Pochodem Pierwszomajowym (swołocz,komunista 8/-/-/4) w Wojsławicach (swołocz +2, władza +1), czyli w tym momencie nasz wróg ma 10 siły, dorzucamy do niego Przewodniczącego(władza,komunista,swołocz 2/-/-/3), siła wroga wynosi teraz 13[10(pochód)+2(przewodniczący)+1(władza)] czy 15[10(pochód)+2(przewodniczący)+1(władza)+2(swołocz-przewodniczący)] ?
Dodatkowo rzucamy efekt dzień łącznie wróg ma wtedy 16 czy 20?
Ogólnie problem polega na tym czy przewodniczący jest traktowany jako oddzielny wróg którego modyfikatory dodaje się do standardowego wroga, czy poprostu do standardowego wroga dodaje się od jakubowskiego to czego brakuje mu w kategoriach plus 2 siły.
Trochę to pokręcone ale mam nadzieje, że w miarę jasno to opisałem.
jak gramy w krk to na poczatek wrog ma 8(pochod) 3(miejsce) 2(jakubowski) co do dnia to wiem ze konieczko kiedys doliczyl tak duzo ze sie pogubilem :)
__________________________________________________
|
|
|
01.06.2012 18:01
Pieczar
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
12
Kot
|
w 100% nie dam odpowiedzi, bo sędzia może stwierdzić coś innego, ale to po połowie z obu stron co piszesz.
Jeżeli dodajmy bonus z kategorii, to liczymy go po razie za każdą, a o ile dobrze rozumiem, to z dnia, za każdą kategorię (czy jak to się tam nazywa) dostajemy +1
czyli standard by miał 13 + po 1 za każdą kategorię każdego wroga.
__________________________________________________
|
|
|
02.06.2012 09:18
Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
72
Oferma batalionowa
|
Cytat Cytat użytkownika: Pieczar
w 100% nie dam odpowiedzi, bo sędzia może stwierdzić coś innego, ale to po połowie z obu stron co piszesz.
Jeżeli dodajmy bonus z kategorii, to liczymy go po razie za każdą, a o ile dobrze rozumiem, to z dnia, za każdą kategorię (czy jak to się tam nazywa) dostajemy +1
czyli standard by miał 13 + po 1 za każdą kategorię każdego wroga.
potwierdzam na 100%
__________________________________________________
|
|
|
04.06.2012 12:32
konieczko
Admirał
Poborowy
Liczba postów:
232
Mięso armatnie
|
Dokładnie.
__________________________________________________
|
|
|
05.06.2012 19:51
chmielak
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
15
Kot
|
I ja mam pytanie, walczę sobie z jakimś magiem (ma siłę i moc), wygrywam z nim na siłę i w tym momencie przeciwnik rzuca Do wesela się zagoi. Co wtedy? Wróg się leczy i jest remis ? W ogóle można tak zagrać ten efekt ?
__________________________________________________
|
|
|
05.06.2012 21:02
Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
72
Oferma batalionowa
|
Cytat Cytat użytkownika: chmielak
I ja mam pytanie, walczę sobie z jakimś magiem (ma siłę i moc), wygrywam z nim na siłę i w tym momencie przeciwnik rzuca Do wesela się zagoi. Co wtedy? Wróg się leczy i jest remis ? W ogóle można tak zagrać ten efekt ?
traktujesz zwade jak remis -leczysz go (chyba ze to kostucha albo inne uduchowione cos czego uleczyc nie mozna- na karcie jest o tym napisane). oczywiscie mozna zagrac ten efekt
__________________________________________________
|
|
|
08.12.2012 23:36
vladimirq
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
2
Kot
|
Mam pytanie tylko jedno:
dlaczego do cholery Jakub nie jest asem???
Mam talie w której jest damą!
Jak to w ogóle jest możliwe?
Jak dla mnie takie coś burzy całą literacką postać Jakuba, przez co w 100% procentach zniechęca mnie do kupna kolejnej tali.
__________________________________________________
|
|
|
09.12.2012 22:02
Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
72
Oferma batalionowa
|
Cytat Cytat użytkownika: vladimirq
Mam pytanie tylko jedno:
dlaczego do cholery Jakub nie jest asem???
Mam talie w której jest damą!
Jak to w ogóle jest możliwe?
Jak dla mnie takie coś burzy całą literacką postać Jakuba, przez co w 100% procentach zniechęca mnie do kupna kolejnej tali.
a jakaz to karta ze jakub jest dama bo gram w te gre i jej nie znam. Herosi to albo 10-tki albo krole albo asy...
__________________________________________________
|
|
|