Valkiria Network

Terminal Główny Militarnej Sieci Valkiria to miejsce gdzie znajdziesz najnowsze informacje ze świata ogólnie rozumianej rozrywki, fantastyki i gier wideo. Poznaj nową... Lepszą Rzeczywistość! Chcesz wiedzieć więcej?

Slaider 01

Federacja V-Sieci

Valkiria Network skupia wiele stron tematycznych o różnorodnej tematyce, w tym: grach wideo, technologii, historii, literaturze i fantastyce. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 02

Dołącz do V-Sieci

Zarejestruj się w Valkiria Network! Przeglądaj i komentuj publikacje, dołącz do V-Game, zostań współpracownikiem lub redaktorem MSV. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 03

Zagraj w V-Game

Każdy użytkownik MSV w swoim profilu znajdzie zaimplementowaną grę przeglądarkową w klimacie V-Sieci. Załóż mundur i ruszaj na misję. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 04

Holy Potatoes!

Nasze bohaterki to ziemniaki, a cała galaktyka to jeden wielki warzywny targ. Dobry humor, kosmos, walka, dobra fabuła, to właśnie Holy Potatoes! We're in Space?!

Slider 05

Torment: Tides of Numenera

Mógłbym pisać długo o Torment, szczegółowo opisując jego fenomenalnie rozbudowany świat, przyrodę, postaci, czy fabułę, ale po co, skoro Wy sami możecie tego doświadczyć.

Slider 06

Legendarne Auta PRL

Zobacz zapowiedź nowej serii kolekcjonerskiej "Auta PRL" z klocków COBI. Wyjątkowe modele w skali 1:35 to idealny prezent dla każdego fana motoryzacji!

Slider 07

Necropolis: Brutal Edition

Ta gra to totalny, bezgraniczny i nieprzebrany skarbiec FE-NO-ME-NAL-NEJ zabawy, który otwiera się tak naprawdę dopiero w grze wieloosobowej.

Slider 08
Witaj, Rekrucie! Witamy serdecznie na naszym forum. Musisz się zarejestrować, by móc korzystać z forum. Jeżeli jesteś już zarejestrowany biegnij się zameldować!
Pseudonim Zapisz login
Hasło
   
Forum
 Pion Gier Karcianych > Jakub Wędrowycz FKGK
        Wędrowycz FKGK - pytania o zasady
Początek Wstecz 11 12 13 14 Koniec
Wędrowycz FKGK - pytania o zasady
Autor Post
10.12.2012 00:17

Użytkownik jest offline vladimirq
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 2
Kot
 0
może i 10tką, ale to bez różnicy!
JAKUB ZAWSZE POWINIEN BYĆ ASEM!
A na grze się bardzo zawiodłem. Banalnie prosta i skomercjalizowana. Nastawiona na kolekcjonerstwo przy bardzo atrakcyjności samej technicznej strony gry. Szkoda.


______________________
10.12.2012 07:42

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
 0
Cytat
Cytat użytkownika: vladimirq
może i 10tką, ale to bez różnicy!
JAKUB ZAWSZE POWINIEN BYĆ ASEM!
A na grze się bardzo zawiodłem. Banalnie prosta i skomercjalizowana. Nastawiona na kolekcjonerstwo przy bardzo atrakcyjności samej technicznej strony gry. Szkoda.


gra sie nazywa kolekcjonerska, wiec musi byc duzo wzorow kart nic w tym niesamowitego, a mowienie ze musi byc asem oznaczaloby ze ma byc niezniszczalny i nigdy nie przegrac? bez sensu. mechanika jest prosta jak barszcz i to akurat atut za to w grze na wiecej osob mysle ze przegralbys z kretesem


______________________
11.12.2012 21:08

Użytkownik jest offline maly_m3
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 2
Kot
 0
Witam,
nie wiem jak działają karty efektów:
1) "Hiv hiv hurra!" - zagraj na Herosa lub Kompana Wszytkie wampiry, z którymi walczy stają się dodatkowo Swołoczą
2) "Miejsce pamięci" - miejsce staje się również Cmentarzem

Mamy taką sytuację:
- przeciwnik dorzucił mi efekt nr. 1) na bohatera
- przeciwnik dorzucił mi efekt nr. 2) na miejsce, któym jest Stary dwór <okolica>
- walczę z Czerwonym wampirem

Jak powinna wyglądać walka i jak sumować w tym wypadku punkty?


______________________
11.12.2012 23:28

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
 0
Cytat
Cytat użytkownika: maly_m3
Witam,
nie wiem jak działają karty efektów:
1) "Hiv hiv hurra!" - zagraj na Herosa lub Kompana Wszytkie wampiry, z którymi walczy stają się dodatkowo Swołoczą
2) "Miejsce pamięci" - miejsce staje się również Cmentarzem

Mamy taką sytuację:
- przeciwnik dorzucił mi efekt nr. 1) na bohatera
- przeciwnik dorzucił mi efekt nr. 2) na miejsce, któym jest Stary dwór <okolica>
- walczę z Czerwonym wampirem

Jak powinna wyglądać walka i jak sumować w tym wypadku punkty?



prosta sprawa-

z efektem nr 1 jest tak dopoki efekt nie zostanie sfigowany (chyba ze od kopa chyba ty rzucisz) to kazdy wampir z jakim walczysz dostaje dodatkowa kategorie

<wampir, mag swołocz> (takby to wygladalo na karcie)

z efektem nr 2 miejsce to
<okolica, cmentarz> jezeli masz herosa krola karo mozesz przerzucic sobie rzut kostka (bonus dla ciebie), jezeli masz efekt penetratora mozesz przerzucic rzut kostka.

jezeli trafilbys na kostuche w tym miejscu to ona mialaby mozliwosc przerzutu bo ma ona taka wlasciwosc

i teraz jak spotkasz wampira w miejscu ktore dodaje pkt sily do swoloczy to nalezy pkty sily z miejsca dodac.

jasno pisze czy napisac jeszcze jasniej?


______________________
11.12.2012 23:30

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
 0
Cytat
Cytat użytkownika: Kalamadei
Cytat
Cytat użytkownika: maly_m3
Witam,
nie wiem jak działają karty efektów:
1) "Hiv hiv hurra!" - zagraj na Herosa lub Kompana Wszytkie wampiry, z którymi walczy stają się dodatkowo Swołoczą
2) "Miejsce pamięci" - miejsce staje się również Cmentarzem

Mamy taką sytuację:
- przeciwnik dorzucił mi efekt nr. 1) na bohatera
- przeciwnik dorzucił mi efekt nr. 2) na miejsce, któym jest Stary dwór <okolica>
- walczę z Czerwonym wampirem

Jak powinna wyglądać walka i jak sumować w tym wypadku punkty?



prosta sprawa-

z efektem nr 1 jest tak dopoki efekt nie zostanie sfigowany (chyba ze od kopa chyba ty rzucisz) to kazdy wampir z jakim walczysz dostaje dodatkowa kategorie

<wampir, mag swołocz> (takby to wygladalo na karcie)

z efektem nr 2 miejsce to
<okolica, cmentarz> jezeli masz herosa krola karo mozesz przerzucic sobie rzut kostka (bonus dla ciebie), jezeli masz efekt penetratora mozesz przerzucic rzut kostka.

jezeli trafilbys na kostuche w tym miejscu to ona mialaby mozliwosc przerzutu bo ma ona taka wlasciwosc

i teraz jak spotkasz wampira w miejscu ktore dodaje pkt sily do swoloczy to nalezy pkty sily z miejsca dodac.

jasno pisze czy napisac jeszcze jasniej?


w tym konkretnym wypadku nic nie dodajesz bo nie ma co


______________________
12.12.2012 20:27

Użytkownik jest offline maly_m3
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 2
Kot
 0
Dzięki,
wszystko jasne, poprostu jak się nie ma całej talii to ciężko jest czasami zrozumieć zasady.

Pozdrawiamy


______________________
04.01.2013 15:12

Użytkownik jest offline Agu
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 4
Kot
 0
Nowe pytania
Witam,
prześledziłam forum od początku tak, że wiele kwestii mi się rozjaśniło, ale mam na chwilę obecną i tak kilka pytań, których nie znalazłam =]
Może niektórym wydadzą się banalne, ale grałam raptem 2 razy,bo dopiero co zaczynam i plątam się we wszystkim strasznie, więc będę wdzięczna za pomoc =]=]

Moje pytania:
1) Czy dobrze rozumiem, że w walce z wrogiem (4 bania) można już zagrywać TYLKO jednorazowe efekty bądź graty?
2) Czy trunki po wygranej zwadzie zostają cały czas przy herosie czy są odrzucane jak broń na Starą Kupkę? (bo np.: bimber dodaje aż 5+ do mocy i dzięki niemu heros jest bardzo silny)
3) i pojawiło się wiele pytań odnośnie kleju, który chroni coś przed odrzuceniem, ale zastanawia mnie czy po przegranej walce też odrzucamy tylko klej bez grata przy którym leży, bo w instrukcji jest napisane:
"przegrałeś zwadę: musisz obrócić kartę swojego Herosa na bok (zaznaczyć go) oraz odrzucić wszelkie dołączone do niego karty
Gratów (Heros dostał ostro wciry, tak że wypadło mu wszystko z rąk i pogubił ciuchy)"
- bo ja to rozumiem tak,że skoro dostał wciry i traci wszystko to WSZYSTKO i wczoraj mój przeciwnik odrzucił też klej łącznie z bimbrem na którym go miał. Czy wprowadziłam go w błąd?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi =]


______________________
04.01.2013 15:33

Użytkownik jest offline Agu
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 4
Kot
 0
Dociąganie kart
I wg mnie instrukcja wprowadza w błąd, ponieważ jak tłumaczyliście wcześniej karty dociąga się raz na rundę, czyli w momencie, gdy każdy zrobi swoją kolejkę i zmierzy się z wrogiem w jednym miejscu i zaczyna się nowa flaszka i jest nowy polewający. Natomiast w instrukcji dwukrotnie jest użyte sformułowanie, które sugeruje, że gracz przed swoją kolejką dociąga do 5 kart.

"Później, jeśli z poprzedniej Kolejki zostały Ci w ręku jakieś karty,
to dociągnij tyle nowych, by mieć w sumie pięć kart w ręce"

"Gdy masz już za sobą ostatnią Banię, możesz odrzucić z ręki do Starej Kupki jedną kartę, która może wydawać
Ci się niepotrzebna. Teraz kolej na następnego gracza. On rozpoczyna swoją Kolejkę od Pierwszej Bani" - a pierwsza bania to przecież dociąganie kart. No a gracz powinien zrobić to razem z polewającym przy jego 1bani, bo flaszka jeszcze nie skończona.

Już się całkiem poplątałam :P



______________________
12.01.2013 11:07

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
 0
Nowe pytania
Cytat
Cytat użytkownika: Agu
Witam,
prześledziłam forum od początku tak, że wiele kwestii mi się rozjaśniło, ale mam na chwilę obecną i tak kilka pytań, których nie znalazłam =]
Może niektórym wydadzą się banalne, ale grałam raptem 2 razy,bo dopiero co zaczynam i plątam się we wszystkim strasznie, więc będę wdzięczna za pomoc =]=]

Moje pytania:
1) Czy dobrze rozumiem, że w walce z wrogiem (4 bania) można już zagrywać TYLKO jednorazowe efekty bądź graty?
2) Czy trunki po wygranej zwadzie zostają cały czas przy herosie czy są odrzucane jak broń na Starą Kupkę? (bo np.: bimber dodaje aż 5+ do mocy i dzięki niemu heros jest bardzo silny)
3) i pojawiło się wiele pytań odnośnie kleju, który chroni coś przed odrzuceniem, ale zastanawia mnie czy po przegranej walce też odrzucamy tylko klej bez grata przy którym leży, bo w instrukcji jest napisane:
"przegrałeś zwadę: musisz obrócić kartę swojego Herosa na bok (zaznaczyć go) oraz odrzucić wszelkie dołączone do niego karty
Gratów (Heros dostał ostro wciry, tak że wypadło mu wszystko z rąk i pogubił ciuchy)"
- bo ja to rozumiem tak,że skoro dostał wciry i traci wszystko to WSZYSTKO i wczoraj mój przeciwnik odrzucił też klej łącznie z bimbrem na którym go miał. Czy iwprowadziłam go w błąd?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi =]


no to lecimy:

ad1. w 4 bani mozesz zagrac efekty rowniez nie te jednorazowe! Gratow juz sie nie doklada!

ad2 Trunki sa raz na runde tzn. w jednej walce niewazne czy masz 1 wroga czy 3-ech(zostaly z poprzednich, zemsta trupa itp.) Trunek dziala przez cala Twoja walke, jak ja skonczysz trunek odrzucasz jako zuzyty- do starej kupki!!

ad3 sama sobie odpowiedzialas: klej sprawia ze skoro powinnas odrzucic to tego nie robisz bo spada klej, niewazne czy przegralas walke, czy ktos uzyl innej karty odbierajacej grat (wyjatek- Karta Znalezione nie kradzione- przekazujesz grat wraz z klejem)

tak wprowadzilas go w blad :) szulerka


Odnosnie dociagania kart: Zaczynamy gre wszyscy dociagaja do 5kart, koleczko minelo pozbylas sie tylko 4ech. (Koleczko tzn. grasz z 2-ma przeciwnikami dobieracie po 5 kart, Ty zaczynasz jak wykorzystasz swoje w trakcie zwady z wrogiem, to musisz poczekac az 2 przeciwnicy powalcza ze swoimi wrogami i zacznie sie nowa runda, wtedy znowu dobieracie 5 kart- chyba ze komus zostaly na rece np.2 to 1 moze odzucic i dobrac sobie 4, albo zostawic 2 i dobrac 3)


Jakby cos bylo niejasne zapraszam na fanpejdz na FB tam bedzie nam szybciej odpisywac :) Jakub Wędrowycz FKGK


______________________
12.01.2013 11:09

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
 0
Dociąganie kart
Cytat
Cytat użytkownika: Agu
I wg mnie instrukcja wprowadza w błąd, ponieważ jak tłumaczyliście wcześniej karty dociąga się raz na rundę, czyli w momencie, gdy każdy zrobi swoją kolejkę i zmierzy się z wrogiem w jednym miejscu i zaczyna się nowa flaszka i jest nowy polewający. Natomiast w instrukcji dwukrotnie jest użyte sformułowanie, które sugeruje, że gracz przed swoją kolejką dociąga do 5 kart.

"Później, jeśli z poprzedniej Kolejki zostały Ci w ręku jakieś karty,
to dociągnij tyle nowych, by mieć w sumie pięć kart w ręce"

"Gdy masz już za sobą ostatnią Banię, możesz odrzucić z ręki do Starej Kupki jedną kartę, która może wydawać
Ci się niepotrzebna. Teraz kolej na następnego gracza. On rozpoczyna swoją Kolejkę od Pierwszej Bani" - a pierwsza bania to przecież dociąganie kart. No a gracz powinien zrobić to razem z polewającym przy jego 1bani, bo flaszka jeszcze nie skończona.

Już się całkiem poplątałam :P


pamietaj ze kazdy ma 1 banie i wg Twojego rozumowania w grze 4 osobowej bralabys 20kart (chyba nie masz takiej talii?? :)


______________________
12.01.2013 15:08

Użytkownik jest offline Agu
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 4
Kot
 0
Dziękuję za odpowiedź =] nie do końca jestem taką szulerką, bo mój przeciwnik trzymał bimber cały czas do każdego wroga i przez to jego heros był praktycznie nie do pokonania =] ( no ale nie wiedzieliśmy jak grać, jeżeli chodzi o trunki, a teraz już mamy jasność =] - dzięki)


______________________
12.01.2013 15:27

Użytkownik jest offline Agu
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 4
Kot
 0
Nowe pytania
Cytat
Cytat użytkownika: Kalamadei
Cytat
Cytat użytkownika: Agu

Moje pytania:
1) Czy dobrze rozumiem, że w walce z wrogiem (4 bania) można już zagrywać TYLKO jednorazowe efekty bądź graty?

ad1. w 4 bani mozesz zagrac efekty rowniez nie te jednorazowe! Gratow juz sie nie doklada!

Dlaczego gratów się nie dokłada? Jednorazowe można, to akurat jest jasno wyszczególnione w instrukcji. Jak stwierdzimy, że wartość SIŁY jest za mała to możemy użyć gratów bądź efektów jednorazowych.




______________________
14.01.2013 12:07

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
 0
Nowe pytania
Cytat
Cytat użytkownika: Agu
Cytat
Cytat użytkownika: Kalamadei
Cytat
Cytat użytkownika: Agu

Moje pytania:
1) Czy dobrze rozumiem, że w walce z wrogiem (4 bania) można już zagrywać TYLKO jednorazowe efekty bądź graty?

ad1. w 4 bani mozesz zagrac efekty rowniez nie te jednorazowe! Gratow juz sie nie doklada!

Dlaczego gratów się nie dokłada? Jednorazowe można, to akurat jest jasno wyszczególnione w instrukcji. Jak stwierdzimy, że wartość SIŁY jest za mała to możemy użyć gratów bądź efektów jednorazowych.




masz racje, ja gram w to juz tak dlugo, ze zwykle robimy wszystko w 3 bani a w 4 juz tylko efektujemy




______________________
Skocz do:
Początek Wstecz 11 12 13 14 Koniec  
Forum
 Pion Gier Karcianych > Jakub Wędrowycz FKGK
        Wędrowycz FKGK - pytania o zasady