Witaj, Użytkowniku! Witamy serdecznie na naszym forum. Musisz się zarejestrować, by móc korzystać z forum. Jeżeli jesteś już zarejestrowany musisz się zalogować! |
|
10.12.2012 00:17
vladimirq
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
2
Kot
|
może i 10tką, ale to bez różnicy!
JAKUB ZAWSZE POWINIEN BYĆ ASEM!
A na grze się bardzo zawiodłem. Banalnie prosta i skomercjalizowana. Nastawiona na kolekcjonerstwo przy bardzo atrakcyjności samej technicznej strony gry. Szkoda.
__________________________________________________
|
|
|
10.12.2012 07:42
Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
72
Oferma batalionowa
|
Cytat Cytat użytkownika: vladimirq
może i 10tką, ale to bez różnicy!
JAKUB ZAWSZE POWINIEN BYĆ ASEM!
A na grze się bardzo zawiodłem. Banalnie prosta i skomercjalizowana. Nastawiona na kolekcjonerstwo przy bardzo atrakcyjności samej technicznej strony gry. Szkoda.
gra sie nazywa kolekcjonerska, wiec musi byc duzo wzorow kart nic w tym niesamowitego, a mowienie ze musi byc asem oznaczaloby ze ma byc niezniszczalny i nigdy nie przegrac? bez sensu. mechanika jest prosta jak barszcz i to akurat atut za to w grze na wiecej osob mysle ze przegralbys z kretesem
__________________________________________________
|
|
|
11.12.2012 21:08
maly_m3
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
2
Kot
|
Witam,
nie wiem jak działają karty efektów:
1) "Hiv hiv hurra!" - zagraj na Herosa lub Kompana Wszytkie wampiry, z którymi walczy stają się dodatkowo Swołoczą
2) "Miejsce pamięci" - miejsce staje się również Cmentarzem
Mamy taką sytuację:
- przeciwnik dorzucił mi efekt nr. 1) na bohatera
- przeciwnik dorzucił mi efekt nr. 2) na miejsce, któym jest Stary dwór <okolica>
- walczę z Czerwonym wampirem
Jak powinna wyglądać walka i jak sumować w tym wypadku punkty?
__________________________________________________
|
|
|
11.12.2012 23:28
Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
72
Oferma batalionowa
|
Cytat Cytat użytkownika: maly_m3
Witam,
nie wiem jak działają karty efektów:
1) "Hiv hiv hurra!" - zagraj na Herosa lub Kompana Wszytkie wampiry, z którymi walczy stają się dodatkowo Swołoczą
2) "Miejsce pamięci" - miejsce staje się również Cmentarzem
Mamy taką sytuację:
- przeciwnik dorzucił mi efekt nr. 1) na bohatera
- przeciwnik dorzucił mi efekt nr. 2) na miejsce, któym jest Stary dwór <okolica>
- walczę z Czerwonym wampirem
Jak powinna wyglądać walka i jak sumować w tym wypadku punkty?
prosta sprawa-
z efektem nr 1 jest tak dopoki efekt nie zostanie sfigowany (chyba ze od kopa chyba ty rzucisz) to kazdy wampir z jakim walczysz dostaje dodatkowa kategorie
<wampir, mag swołocz> (takby to wygladalo na karcie)
z efektem nr 2 miejsce to
<okolica, cmentarz> jezeli masz herosa krola karo mozesz przerzucic sobie rzut kostka (bonus dla ciebie), jezeli masz efekt penetratora mozesz przerzucic rzut kostka.
jezeli trafilbys na kostuche w tym miejscu to ona mialaby mozliwosc przerzutu bo ma ona taka wlasciwosc
i teraz jak spotkasz wampira w miejscu ktore dodaje pkt sily do swoloczy to nalezy pkty sily z miejsca dodac.
jasno pisze czy napisac jeszcze jasniej?
__________________________________________________
|
|
|
11.12.2012 23:30
Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
72
Oferma batalionowa
|
Cytat Cytat użytkownika: Kalamadei
Cytat Cytat użytkownika: maly_m3
Witam,
nie wiem jak działają karty efektów:
1) "Hiv hiv hurra!" - zagraj na Herosa lub Kompana Wszytkie wampiry, z którymi walczy stają się dodatkowo Swołoczą
2) "Miejsce pamięci" - miejsce staje się również Cmentarzem
Mamy taką sytuację:
- przeciwnik dorzucił mi efekt nr. 1) na bohatera
- przeciwnik dorzucił mi efekt nr. 2) na miejsce, któym jest Stary dwór <okolica>
- walczę z Czerwonym wampirem
Jak powinna wyglądać walka i jak sumować w tym wypadku punkty?
prosta sprawa-
z efektem nr 1 jest tak dopoki efekt nie zostanie sfigowany (chyba ze od kopa chyba ty rzucisz) to kazdy wampir z jakim walczysz dostaje dodatkowa kategorie
<wampir, mag swołocz> (takby to wygladalo na karcie)
z efektem nr 2 miejsce to
<okolica, cmentarz> jezeli masz herosa krola karo mozesz przerzucic sobie rzut kostka (bonus dla ciebie), jezeli masz efekt penetratora mozesz przerzucic rzut kostka.
jezeli trafilbys na kostuche w tym miejscu to ona mialaby mozliwosc przerzutu bo ma ona taka wlasciwosc
i teraz jak spotkasz wampira w miejscu ktore dodaje pkt sily do swoloczy to nalezy pkty sily z miejsca dodac.
jasno pisze czy napisac jeszcze jasniej?
w tym konkretnym wypadku nic nie dodajesz bo nie ma co
__________________________________________________
|
|
|
12.12.2012 20:27
maly_m3
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
2
Kot
|
Dzięki,
wszystko jasne, poprostu jak się nie ma całej talii to ciężko jest czasami zrozumieć zasady.
Pozdrawiamy
__________________________________________________
|
|
|
04.01.2013 15:12
Agu
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
4
Kot
|
Nowe pytania
Witam,
prześledziłam forum od początku tak, że wiele kwestii mi się rozjaśniło, ale mam na chwilę obecną i tak kilka pytań, których nie znalazłam =]
Może niektórym wydadzą się banalne, ale grałam raptem 2 razy,bo dopiero co zaczynam i plątam się we wszystkim strasznie, więc będę wdzięczna za pomoc =]=]
Moje pytania:
1) Czy dobrze rozumiem, że w walce z wrogiem (4 bania) można już zagrywać TYLKO jednorazowe efekty bądź graty?
2) Czy trunki po wygranej zwadzie zostają cały czas przy herosie czy są odrzucane jak broń na Starą Kupkę? (bo np.: bimber dodaje aż 5+ do mocy i dzięki niemu heros jest bardzo silny)
3) i pojawiło się wiele pytań odnośnie kleju, który chroni coś przed odrzuceniem, ale zastanawia mnie czy po przegranej walce też odrzucamy tylko klej bez grata przy którym leży, bo w instrukcji jest napisane:
"przegrałeś zwadę: musisz obrócić kartę swojego Herosa na bok (zaznaczyć go) oraz odrzucić wszelkie dołączone do niego karty
Gratów (Heros dostał ostro wciry, tak że wypadło mu wszystko z rąk i pogubił ciuchy)"
- bo ja to rozumiem tak,że skoro dostał wciry i traci wszystko to WSZYSTKO i wczoraj mój przeciwnik odrzucił też klej łącznie z bimbrem na którym go miał. Czy wprowadziłam go w błąd?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi =]
__________________________________________________
|
|
|
04.01.2013 15:33
Agu
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
4
Kot
|
Dociąganie kart
I wg mnie instrukcja wprowadza w błąd, ponieważ jak tłumaczyliście wcześniej karty dociąga się raz na rundę, czyli w momencie, gdy każdy zrobi swoją kolejkę i zmierzy się z wrogiem w jednym miejscu i zaczyna się nowa flaszka i jest nowy polewający. Natomiast w instrukcji dwukrotnie jest użyte sformułowanie, które sugeruje, że gracz przed swoją kolejką dociąga do 5 kart.
"Później, jeśli z poprzedniej Kolejki zostały Ci w ręku jakieś karty,
to dociągnij tyle nowych, by mieć w sumie pięć kart w ręce"
"Gdy masz już za sobą ostatnią Banię, możesz odrzucić z ręki do Starej Kupki jedną kartę, która może wydawać
Ci się niepotrzebna. Teraz kolej na następnego gracza. On rozpoczyna swoją Kolejkę od Pierwszej Bani" - a pierwsza bania to przecież dociąganie kart. No a gracz powinien zrobić to razem z polewającym przy jego 1bani, bo flaszka jeszcze nie skończona.
Już się całkiem poplątałam :P
__________________________________________________
|
|
|
12.01.2013 11:07
Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
72
Oferma batalionowa
|
Nowe pytania
Cytat Cytat użytkownika: Agu
Witam,
prześledziłam forum od początku tak, że wiele kwestii mi się rozjaśniło, ale mam na chwilę obecną i tak kilka pytań, których nie znalazłam =]
Może niektórym wydadzą się banalne, ale grałam raptem 2 razy,bo dopiero co zaczynam i plątam się we wszystkim strasznie, więc będę wdzięczna za pomoc =]=]
Moje pytania:
1) Czy dobrze rozumiem, że w walce z wrogiem (4 bania) można już zagrywać TYLKO jednorazowe efekty bądź graty?
2) Czy trunki po wygranej zwadzie zostają cały czas przy herosie czy są odrzucane jak broń na Starą Kupkę? (bo np.: bimber dodaje aż 5+ do mocy i dzięki niemu heros jest bardzo silny)
3) i pojawiło się wiele pytań odnośnie kleju, który chroni coś przed odrzuceniem, ale zastanawia mnie czy po przegranej walce też odrzucamy tylko klej bez grata przy którym leży, bo w instrukcji jest napisane:
"przegrałeś zwadę: musisz obrócić kartę swojego Herosa na bok (zaznaczyć go) oraz odrzucić wszelkie dołączone do niego karty
Gratów (Heros dostał ostro wciry, tak że wypadło mu wszystko z rąk i pogubił ciuchy)"
- bo ja to rozumiem tak,że skoro dostał wciry i traci wszystko to WSZYSTKO i wczoraj mój przeciwnik odrzucił też klej łącznie z bimbrem na którym go miał. Czy iwprowadziłam go w błąd?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi =]
no to lecimy:
ad1. w 4 bani mozesz zagrac efekty rowniez nie te jednorazowe! Gratow juz sie nie doklada!
ad2 Trunki sa raz na runde tzn. w jednej walce niewazne czy masz 1 wroga czy 3-ech(zostaly z poprzednich, zemsta trupa itp.) Trunek dziala przez cala Twoja walke, jak ja skonczysz trunek odrzucasz jako zuzyty- do starej kupki!!
ad3 sama sobie odpowiedzialas: klej sprawia ze skoro powinnas odrzucic to tego nie robisz bo spada klej, niewazne czy przegralas walke, czy ktos uzyl innej karty odbierajacej grat (wyjatek- Karta Znalezione nie kradzione- przekazujesz grat wraz z klejem)
tak wprowadzilas go w blad :) szulerka
Odnosnie dociagania kart: Zaczynamy gre wszyscy dociagaja do 5kart, koleczko minelo pozbylas sie tylko 4ech. (Koleczko tzn. grasz z 2-ma przeciwnikami dobieracie po 5 kart, Ty zaczynasz jak wykorzystasz swoje w trakcie zwady z wrogiem, to musisz poczekac az 2 przeciwnicy powalcza ze swoimi wrogami i zacznie sie nowa runda, wtedy znowu dobieracie 5 kart- chyba ze komus zostaly na rece np.2 to 1 moze odzucic i dobrac sobie 4, albo zostawic 2 i dobrac 3)
Jakby cos bylo niejasne zapraszam na fanpejdz na FB tam bedzie nam szybciej odpisywac :) Jakub Wędrowycz FKGK
__________________________________________________
|
|
|
12.01.2013 11:09
Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
72
Oferma batalionowa
|
Dociąganie kart
Cytat Cytat użytkownika: Agu
I wg mnie instrukcja wprowadza w błąd, ponieważ jak tłumaczyliście wcześniej karty dociąga się raz na rundę, czyli w momencie, gdy każdy zrobi swoją kolejkę i zmierzy się z wrogiem w jednym miejscu i zaczyna się nowa flaszka i jest nowy polewający. Natomiast w instrukcji dwukrotnie jest użyte sformułowanie, które sugeruje, że gracz przed swoją kolejką dociąga do 5 kart.
"Później, jeśli z poprzedniej Kolejki zostały Ci w ręku jakieś karty,
to dociągnij tyle nowych, by mieć w sumie pięć kart w ręce"
"Gdy masz już za sobą ostatnią Banię, możesz odrzucić z ręki do Starej Kupki jedną kartę, która może wydawać
Ci się niepotrzebna. Teraz kolej na następnego gracza. On rozpoczyna swoją Kolejkę od Pierwszej Bani" - a pierwsza bania to przecież dociąganie kart. No a gracz powinien zrobić to razem z polewającym przy jego 1bani, bo flaszka jeszcze nie skończona.
Już się całkiem poplątałam :P
pamietaj ze kazdy ma 1 banie i wg Twojego rozumowania w grze 4 osobowej bralabys 20kart (chyba nie masz takiej talii?? :)
__________________________________________________
|
|
|
12.01.2013 15:08
Agu
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
4
Kot
|
Dziękuję za odpowiedź =] nie do końca jestem taką szulerką, bo mój przeciwnik trzymał bimber cały czas do każdego wroga i przez to jego heros był praktycznie nie do pokonania =] ( no ale nie wiedzieliśmy jak grać, jeżeli chodzi o trunki, a teraz już mamy jasność =] - dzięki)
__________________________________________________
|
|
|
12.01.2013 15:27
Agu
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
4
Kot
|
Nowe pytania
Cytat Cytat użytkownika: Kalamadei
Cytat Cytat użytkownika: Agu
Moje pytania:
1) Czy dobrze rozumiem, że w walce z wrogiem (4 bania) można już zagrywać TYLKO jednorazowe efekty bądź graty?
ad1. w 4 bani mozesz zagrac efekty rowniez nie te jednorazowe! Gratow juz sie nie doklada!
Dlaczego gratów się nie dokłada? Jednorazowe można, to akurat jest jasno wyszczególnione w instrukcji. Jak stwierdzimy, że wartość SIŁY jest za mała to możemy użyć gratów bądź efektów jednorazowych.
__________________________________________________
|
|
|
14.01.2013 12:07
Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza
Liczba postów:
72
Oferma batalionowa
|
Nowe pytania
Cytat Cytat użytkownika: Agu
Cytat Cytat użytkownika: Kalamadei
Cytat Cytat użytkownika: Agu
Moje pytania:
1) Czy dobrze rozumiem, że w walce z wrogiem (4 bania) można już zagrywać TYLKO jednorazowe efekty bądź graty?
ad1. w 4 bani mozesz zagrac efekty rowniez nie te jednorazowe! Gratow juz sie nie doklada!
Dlaczego gratów się nie dokłada? Jednorazowe można, to akurat jest jasno wyszczególnione w instrukcji. Jak stwierdzimy, że wartość SIŁY jest za mała to możemy użyć gratów bądź efektów jednorazowych.
masz racje, ja gram w to juz tak dlugo, ze zwykle robimy wszystko w 3 bani a w 4 juz tylko efektujemy
__________________________________________________
|
|
|
|