Slaider 01

Slider 02

Slider 03

Slider 04

Slider 05

Slider 06

Slider 07

Slider 08
Witaj, Użytkowniku! Witamy serdecznie na naszym forum. Musisz się zarejestrować, by móc korzystać z forum. Jeżeli jesteś już zarejestrowany musisz się zalogować!
Pseudonim Zapisz login
Hasło
   
Forum
 Pion Gier Karcianych > Jakub Wędrowycz FKGK
        Lista kart.
Początek 1 2 Dalej Koniec
Lista kart.
Autor Post
07.08.2011 18:59

Użytkownik jest offline Andre_3w
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 19
Kot
Oto sporządzona przeze mnie lista kart posortowana wg numerów seryjnych wzorów. Prosiłbym o wysyłanie informacji o kartach, których w tym spisie brakuje.



Efekty:


E001 - 2 - +1/-/-/- - Cios Karate - Działanie jednorazowe
E002 - 4 - -/+1/-/- - Swojski Zapach - Działanie stałe
E003 - 3 - +1/-/-/- - Zew Krwi - Działanie stałe
E004 - 2 - +1/-/-/- - Słowa obelżywe - Działanie jednorazowe
E005 - 4 - +1/+1/-/- - Swojska przyśpiewka - Działanie jednorazowe
E006 - 2 - +1/-/-/- - Kopniak - Działanie jednorazowe
E007 - 5 - -/+3/-/- - Pieśń kościelna - Działanie jednorazowe, nie mogą nucić jej wrogowie
E008 - 4 - -/+2/-/- - Zatankowany - Działanie jednorazowe
E009 - 2 - +1/-/-/- - Groźna mina - Działanie jednorazowe
E010 - 10 - -/-/-/- - Nie wstanę... tak będę leżał... - Działanie jednorazowe, Przgrana Zwada traktowana jest jak remis
E011 - 2 - +1/-/-/- - Szyderczy uśmiech - Działanie jednorazowe
E012 - 3 - +2/-/-/- - Cios z zaskoczenia - Działanie jednorazowe
E013 - 5 - -/-/-/- - Zasłona ciosu w tylu ninja - Działanie jednorazowe, odrzuca dowolny Efekt do Siły
E014 - 6 - -/-/-/- - Nie ze mną te numery - Działanie jednorazowe, odrzuca dowolny Efekt do Mocy
E015 - Q - -/-/-/x2 - Szczęśliwe zakończenie - Działanie jednorazowe, Podwaja Sławę zdobytą w tej Zwadzie z wybranym Wrogiem
E016 - Q - -/-/-/- - Figa z Makiem - Działanie jednorazowe, Odrzuca dowolny jednorazowy bądź stały Efekt.
E017 - Q - -/-/-/- - Nie ze mną te gierki - Działanie jednorazowe, Odrzuca Efekty do Siły i Mocy zagrane w tej Zwadzie
E018 - 8 - -/-/-/- - Chromolę - Działanie jednorazowe, odrzuć dowolną Fuchę
E019 - 9 - -/-/-/-/ - Za pazuchą - Działanie jednorazowe, Wybierz jeden dowolny Grat ze Świeżej Kupki
E020 - 2 - +1/-/-/- - Krwawa jatka - Działanie jednorazowe
E021 - J - -/-/-/- - Chyba ty! - Działanie jednorazowe, wybierz adresata zagranego właśnie Efektu
E022 - 10 - -/-/-/- - Do wesela się zagoi - Działanie jednorazowe, Odznacz rannego Herosa, kompana lub Wroga nie będącego Duchem.

Graty:


G001 - 8 - +1/-/-/- - Kołek - Broń.
G002 - J - -/+2/-/- - Woda święcona - Broń: dewocjonalia. Można poświęcić nią na stałe wybraną Broń. Dołacz wtedy do niej Wodę święconą. Nie może jej używać żaden Wróg.
G003 - 9 - +2/-/-/- - Kusza - Broń.
G004 - 3 - +1/-/-/- - Tulipan - Działanie jednorazowe, broń
G005 - 7 - +2/-/-/- - Kosa - Broń
G006 - 7 - +2/-/-/- - Widły - Broń
G007 - 4 - +1/+1/-/- - Posrebrzany bagnet - Broń
G008 - W - +3/-/-/- - Strzelba - Broń
G009 - 9 - +2/+2/-/- - Flaszka bimbru - Działanie jednorazowe, trunek
G010 - 8 - +1/+1/-/- - Piwo - Działanie jednorazowe, trunek
G011 - ???
G012 - 9 - +4/+1/-/- - Granat - Działanie jednorazowe, broń
G013 - 2 - -/-/+1/- - Uszanka - Odzienie: Głowa
G014 - 10 - +3/+3/-/- - Spirytus - Działanie jednorazowe, trunek
G015 - 9 - +1/-/+2/- - Gumofilce - Odzienie: stopy
G016 - 5 - +1/+1/-/- - Srebrny łańcuch - Broń
G017 - 8 - -/-/+2/- - Kufajka - Odzienie: korpus
G018 - J - +4/+4/-/- - Skrzynka pryty - Działanie jednorazowe, trunek


Herosi:


H001 - ???
H002 - ???
H003 - A - 6/5/-/11 - Kuba Rozpruwacz - Rozpoczynasz przygodę z Uszanką oraz Kosą lub Posrebrzanym bagnetem. W trakcie Zwady ze Swołoczą możesz powtórzyć rzut kostką.
H004 - A - 5/6/-/11 - Łowca wampirów - Rozpoczynasz przygodę z Uszanką oraz Kołkiem lub Wodą święconą. W trakcie Zwady z Wampirem możesz powtórzyć rzut kostką.
H005 - ???
H006 - ???
H007 - K - 4/5/-/9 - Cywilny egzorcysta - Rozpoczynasz przygodę z Uszanką. W trakcie Zwady na Cmentarzu możesz powtórzyć rzut kostką.
H008 - K - 5/4/-/9 - Hiena Cmentarna - Rozpoczynasz przygodę z Uszanką. W trakcie Zwady z Zombie możesz powtórzyć rzut kostką.
H009 - 10 - 4/4/-/8 - Bimbrownik - Rozpoczynasz przygodę z Uszanką i Flaszką bimbru.
H010 - 10 - 3/4/-/7 - Pasożyt społeczny - Rozpoczynasz przygodę z Uszanką i Piwem
H011 - 10 - 4/3/-/7 - Kłusownik - Rozpoczynasz przygodę z Uszanką lub Posrebrzanym bagnetem
H012 - 10 - 3/3/-/6 - Alkoholik - Rozpoczynasz przygodę z Uszanką



Miejsca:


M001 - 5 - -/-/-/- - Nawiedzony las - Las, Duch: Moc +1, Mag: Moc +2
M002 - 4 - -/-/-/- - Stary dwór - Okolica, Duch: Moc +2, Mag: Moc +1
M003 - 4 - -/-/-/- - Chałupa Bardaków - Wieś, Bardaki: Siła +2, Swołocz: Siła +1, Jeśli Bardaki mają Broń to działa ona tu dwa razy silniej.
M004 - 3 - -/-/-/- - Park sztywnych - Cmentarz, Duch: Moc +1, Zombie: Siła +2
M005 - 3 - -/-/-/- - Stary Majdan - Wieś, Wędrowycz: Siła +1, Wędrowycz: Moc +1, Władza: Siła +1
M006 - 3 - -/-/-/- - Wojsławice - Wieś, Swołocz: Siła +2, Władza: Siła +1
M007 - 7 - -/-/-/- - Pole - Okolica, Swołocz: Siła +1, Możesz odrzucić dowolną Broń i ze Świeżej Kupki wząć na jej miejsce Widły, Cep lub Kosę.
M008 - 8 - -/-/-/- - Kościół - Sacrum, Zombie: Siła -1, Wróg: Moc -2, Możesz odrzucić dowolny Grat i wziąć na jego miejsce jedną kartę Dewocjonalia ze Świeżej Kupki.
M009 - 7 - -/-/-/- - Knajpa - Terytorium, Swołocz: Siła +2, Możesz odrzucić dowolny Grat i wziąć na jego miejsce Trunek ze Świeżej Kupki.
M010 - 2 - -/-/-/- - Posterunek MO - Wieś, Władza: Siła +2, Komunista: Siła +1
M011 - 3 - -/-/-/- - Cmentarz poniemiecki - Cmentarz, Mag: Moc +1, Zombie: Siła +2
M012 - 6 - -/-/-/- - Stara kaplica - Cmentarz, Wampir: Moc +3, Duch: Moc +2
M013 - 3 - -/-/-/- - Przeklęte obejście - Okolica, Duch: Moc +1, Mag: Moc +1
M014 - 3 - -/-/-/- - Zaświaty - Okolica, Duch: Moc +1, Mag: Moc +2
M015 - 4 - -/-/-/- - Sąd rejonowy - Wieś, Swołocz: Siła +1, Władza: Siła +3
M016 - 7 - -/-/-/- - Stara krypta - Cmentarz, Duch: Moc +2, Wampir: Moc +3
M017 - 3 - -/-/-/- - Teren prywatny - Wieś, Swołocz: Siła +2, Władza: Siła +1
M018 - ???
M019 - 2 - -/-/-/- - Ostry zakręt - Okolica, Władza: Siła +2+
M020 - 3 - -/-/-/- - Droga na Chełm - Okolica, Swołocz: Siła +1, Władza: Siła +1


Resztę uzupełnię później.


__________________________________________________
07.08.2011 20:38

Użytkownik jest offline Letho
Komandor
Poborowy


Liczba postów: 92
Oferma batalionowa
E016 - Q - -/-/-/- - Figa z Makiem - Działanie jednorazowe, Odrzuca dowolny jednorazowy bądź stały Efekt.


__________________________________________________
e-mail: grzegorzpiasecki2@gmail.com
07.08.2011 22:54

Użytkownik jest offline nobezprzesady
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 2
Kot
Wspaniały pomysł - co prawda moja kolekcja jest skromna, ale dorzucę swoją cegiełkę.

Graty:

G001 - 8 S - +1/-/-/- - Kołek - Broń. Służy do przywiązania doń krowy, bądź do "przymocowania" kogoś do gleby.
G002 - J S - -/+2/-/- - Woda święcona - Broń: dewocjonalia. Można poświęcić nią na stałe wybraną Broń. Dołacz wtedy do niej Wodę święconą. Nie może jej używać żaden Wróg.
G003 - 9 S - +2/-/-/- - Kusza - Broń. Idealna do polowań nie tylko na sąsiadów i organy Władzy Ludowej. Można dołączyć do niej Kołek.
G004 - 3 H - +1/-/-/- - Tulipan - Broń. Jak każdy kwiat, pachnie intensywną wonią siarki, chmielu, bądź podłego zacieru. DZIAŁA JEDNORAZOWO - tutaj nie jestem pewien czy dobrze odczytałem numerek
G005 - ?
G006 - 7 H - +2/-/-/- - Widły - Broń. Służą do przerzucania siania i obornika, bądź do robienia komuś krzywdy.
G007 - 4 S - +1/+1/-/- - Posrebrzany bagnet - Broń. Nada się do otwierania konserw, bądź wpakowania go komuś w bebech. Zacna broń na wszelkiej maści półmartwe bydło.
G008 - ?
G009 - ?
G010 - 8 H - +1/+1/-/- - Piwo - Trunek. Perłowy smak. DZIAŁA JEDNORAZOWO
G011 - ?
G012 - 9 H - +4/+1/-/- - Granat - Broń. Dzięki niemu można się rozerwać samemu, bądź w większej grupie. DZIAŁA JEDNORAZOWO
G013 - 2 S - -/-/+1/- - Uszanka Odzienie: Głowa. Czapka każdego prawdziwego wojownika.
G014 - ?
G015 - ?
G016 - 5 S - +1/+1/-/- - Srebrny łańcuch - Broń. Idealny do wiązania: upiorów, żon, upiornych żon, żon upiorów i innych takich... ale także w sam raz na miejską rozróbę.
G017 - 8 H - -/-/+2/- - Kufajka - Odzienie: korpus. Ciepła i wygodna. W sam raz do prac w polu, do kościoła i na polowanie. Możesz mieć o jedną Broń więcej.



__________________________________________________
07.08.2011 23:03

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
ja udostepnilem swoj spis kart w temacie o wymianie rowniez z numerami to mozecie popatrzec czego nie macie


__________________________________________________
08.08.2011 01:05

Użytkownik jest offline Andre_3w
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Założyciel tematu

Liczba postów: 19
Kot
@nobezprzesady
Dzięki za pomoc

@Letho
Również dzięki, powiedz jeszcze proszę czy E016 to Pik/Trefl etc.


__________________________________________________
08.08.2011 09:15

Użytkownik jest offline Kalamadei
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 72
Oferma batalionowa
Cytat
Cytat użytkownika: Andre_3w
@nobezprzesady
Dzięki za pomoc

@Letho
Również dzięki, powiedz jeszcze proszę czy E016 to Pik/Trefl etc.


e16 to dama kier


__________________________________________________
08.08.2011 10:10

Użytkownik jest offline Letho
Komandor
Poborowy


Liczba postów: 92
Oferma batalionowa
Cytat
Cytat użytkownika: nobezprzesady
Wspaniały pomysł - co prawda moja kolekcja jest skromna, ale dorzucę swoją cegiełkę.

Graty:

G001 - 8 S - +1/-/-/- - Kołek - Broń. Służy do przywiązania doń krowy, bądź do "przymocowania" kogoś do gleby.
G002 - J S - -/+2/-/- - Woda święcona - Broń: dewocjonalia. Można poświęcić nią na stałe wybraną Broń. Dołacz wtedy do niej Wodę święconą. Nie może jej używać żaden Wróg.
G003 - 9 S - +2/-/-/- - Kusza - Broń. Idealna do polowań nie tylko na sąsiadów i organy Władzy Ludowej. Można dołączyć do niej Kołek.
G004 - 3 H - +1/-/-/- - Tulipan - Broń. Jak każdy kwiat, pachnie intensywną wonią siarki, chmielu, bądź podłego zacieru. DZIAŁA JEDNORAZOWO - tutaj nie jestem pewien czy dobrze odczytałem numerek
G005 - ?
G006 - 7 H - +2/-/-/- - Widły - Broń. Służą do przerzucania siania i obornika, bądź do robienia komuś krzywdy.
G007 - 4 S - +1/+1/-/- - Posrebrzany bagnet - Broń. Nada się do otwierania konserw, bądź wpakowania go komuś w bebech. Zacna broń na wszelkiej maści półmartwe bydło.
G008 - ?
G009 - ?
G010 - 8 H - +1/+1/-/- - Piwo - Trunek. Perłowy smak. DZIAŁA JEDNORAZOWO
G011 - ?
G012 - 9 H - +4/+1/-/- - Granat - Broń. Dzięki niemu można się rozerwać samemu, bądź w większej grupie. DZIAŁA JEDNORAZOWO
G013 - 2 S - -/-/+1/- - Uszanka Odzienie: Głowa. Czapka każdego prawdziwego wojownika.
G014 - ?
G015 - ?
G016 - 5 S - +1/+1/-/- - Srebrny łańcuch - Broń. Idealny do wiązania: upiorów, żon, upiornych żon, żon upiorów i innych takich... ale także w sam raz na miejską rozróbę.
G017 - 8 H - -/-/+2/- - Kufajka - Odzienie: korpus. Ciepła i wygodna. W sam raz do prac w polu, do kościoła i na polowanie. Możesz mieć o jedną Broń więcej.


G005 - Kosa - Broń. Narzędzie do prac na roli. Świetnie nadaje się również do hurtowej dekapitacji wrogów.
G009 - Flaszka bimbru - Trunek. Domowa robota. DZIAŁA JEDNORAZOWO.
G014 - Spirytus - Trunek. Smaczny i zdrowy. DZIAŁA JEDNORAZOWO.
G015 - Gumofilce - Odzienie: stopy. Wygodne i modne obuwie. Na co dzień i od święta. Możesz mieć o jedną Broń więcej.




__________________________________________________
e-mail: grzegorzpiasecki2@gmail.com
08.08.2011 10:13

Użytkownik jest offline Letho
Komandor
Poborowy


Liczba postów: 92
Oferma batalionowa
Cytat
Cytat użytkownika: Andre_3w

@Letho
Również dzięki, powiedz jeszcze proszę czy E016 to Pik/Trefl etc.


Kier


__________________________________________________
e-mail: grzegorzpiasecki2@gmail.com
08.08.2011 18:38

Użytkownik jest offline CG_Feniks
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 112
Mięso armatnie
Mój pełen spis wraz z numerami seryjnym kart znajdziecie w moim podpisie ;) Andrzeju uzupełnij sobie braki.


__________________________________________________
Centrum Gier Feniks
Toruń, ul. Św. Katarzyny 7
http://www.facebook.com/cgfeniks

Oto moja talia :) - spis.
09.08.2011 15:51

Użytkownik jest offline Andre_3w
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Założyciel tematu

Liczba postów: 19
Kot
Fuchy:


F001 - 3 - -/-/-/+1 - Rozprawa z Bardakami - Zabij przynajmniej jednego Bardaka
F002 - 6 - -/-/-/+4 - Polowanie na Zombie - Zabij trzy Zombie
F003 - 5 - -/-/-/+2 - Polowanie na ducha - Rozpraw się z Duchem
F004 - 2 - -/-/-/+1 - Uzupełnienie kolekcji - Rozpraw się ze: Swołoczą, lub Zombie, lub Komunistą, lub Władzą.
F005 - 4 - -/-/-/+2 - Pijacki doping - Załatw Wroga będąc pod wpływem Trunku
F006 - 6 - -/-/-/+4 - Polowanie na wampiry - Potraktuj Wampira poświęconą Bronią
F007 - 5 - -/-/-/+3 - Ostateczne rozwiązanie kwestii Bardaków - Załatw Bardaki przy pomocy Strzelby lub Granatu
F008 - 6 - -/-/-/+3 - Magiczna noc - Ukatrup Maga
F009 - 2 - -/-/-/+2 - Mroczny kosiarz - Ukatrup Wroga przy pomocy Kosy
F010 - 6 - -/-/-/+3 - Gruntowna dekomunizacja - Załatw Komunistę używając do tego Strzelby lub Granatu


Wrogowie:


W001 - 4 - 3/-/-/3 - Milicjant - Władza, Swołocz
W002 - 6 - 4/-/-/3 - Bardaki - Bardak, Swołocz
W003 - 4 - 2/-/-/2 - Gospodarz gminy - Komunista, Władza, Swołocz
W004 - 5 - 5/-/-/4 - Milicja Obywatelska - Władza, Swołocz
W005 - 5 - 5/-/-/4 - Sąsiedzi - Swołocz
W006 - 3 - -/2/-/2 - Duch Hrabiego - Duch, Nie może używać Gratów
W007 - 3 - 2/1/-/1 - Żywy trup - Zombie
W008 - 4 - 2/2/-/2 - Nazi Zombie - Duch
W009 - 4 - -/3/-/3 - Biała dama - Duch, Nie może używać Gratów
W010 - 7 - -/5/-/4 - Pogański bożek - Mag, Duch, Nie może używać Gratów
W011 - ???
W012 - 4 - 3/-/-/2 - Paweł Bardak - Bardak, Komunista, Swołocz
W013 - 7 - 8/-/-/4 - Pochód pierwszomajowy - Komunista, Swołocz
W014 - 9 - 3/5/-/5 - Pogański mag - Mag, Zombie
W015 - 6 - 4/-/-/2 - Kolektyw - Komunista, Swołocz
W016 - 5 - 3/3/-/3 - Nietopyrze - Wampir
W017 - Q - 7/7/-/8 - Czerwony wampir - Mag, Wampir, Komunista
W018 - 8 - 2/5/-/5 - Baba Jaga - Mag, Swołocz, Zombie
W019 - 5E001 - 2 - 4/-/-/2 - Grabarze po wypłacie - Zombie, Swołocz
W020 - 7 - 1/4/-/3 - Wiedźma - Mag, Swołocz
W021 - Q - 4/6/-/6 - Mumia Lenina - Mag, Komunista, Swołocz



__________________________________________________
02.01.2012 18:11

Użytkownik jest offline Xorgo
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 3
Kot
Pomysł bardzo fajny tylko że sporo kart chyba doszło... ktoś jest chętny do dalszego spisywania? ja jutro podeśle kilka których nie ma w spisie ;)


__________________________________________________
02.01.2012 19:07

Użytkownik jest offline Xorgo
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 3
Kot
W022 - 9 - -/8/-/6 Demoniczy milicjant <władza,mag,duch> nie może używać gratów
W023 -5 - -/4/-/4 -Duch Birskiego - <władza.Komunista,duch> nie może używać gratów
W024 -
W025 -
W026 - 10 - 5/5/-/7 Kostucha - <zombie,Duch> jeśli używa kosy to działa ona dwa razy silniej. Może powtórzyć rzut kostką na cmentarzu
W027 -
W028 - 4 - 2/-/-/2 - Niemiecki turysta <swołocz> jeśli walczy w poniemieckich okopach lub na cmentarzu poniemieckim to dodatkowo siła +2
W029 - 9 - 6/-/-/5 - Plemię Bardak - <swołocz,Bardak> mogą używać o jedną broń więcej
W030 - 3 - 4/-/-/4 - Szalony traktorzysta - <swołocz> jeśli walczy w okolicy to dodatkowo siła +2



__________________________________________________
15.02.2012 20:35

Użytkownik jest offline Adrien Toruński
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 52
Oferma batalionowa
Niemal skończyłem robić listę wszystkich kart.
Ładnie proszę o przesłanie [albo w pw, albo w poście niżej] brakujących mi opisów.
Wpisuję wszystkie brakujące numery, także kart jeszcze nieistniejących.
Nawet, jeśli masz jedną z nich - napisz. Będę sukcesywnie usuwał te, które są na liście.

H002
H005
H006

M021
M023

F020

G030
G051

E025
E026
E035
E044
E048
E056
E067
E068
E069
E074
E075

update:17.02.2012, 13:08


__________________________________________________
16.02.2012 11:47

Użytkownik jest offline serek2411
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 11
Kot
E031 - 9(trefl) - Cisza nad trumną! [Dołącz do Wroga. Jego Sława wynosi 1.] - Działanie stałe. 0/0/0/1

Opis: "W takie chwile człowiek żałuje, że nie jest ateistą - powiedział pogromca nieczystych sił i splunął przez lewe ramię, żeby nie zauroczyć."



__________________________________________________
16.02.2012 18:36

Użytkownik jest offline zakcomp
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 11
Kot
E073 - 10 pik - +1/+2/-/+1 - Zemsta trupa

Zagraj na dowolnego Wroga będącego w Mogile. Wyłazi z niej (odrzuć wszelkie dołączone do niego karty) i przy najbliższej Zwadzie należy walczyć na koniec z nim (nawet jeśli jest już na Miejscu trzech Wrogów). Staje się dodatkowo Zombie.

G011 - J karo - -/+4/-/- - Ikony świętych

Broń: Dewocjonalia. Zacny oręż przeciwko wszelkiemu rodzaju diabelstwu. Nie może ich używać żaden Wróg.



__________________________________________________
Skocz do:
Początek 1 2 Dalej Koniec  
Forum
 Pion Gier Karcianych > Jakub Wędrowycz FKGK
        Lista kart.



  • Warning: Smarty error: unable to read resource: "rpg/intercom_main.tpl" in /home/mainterm/www/class/tpl/Smarty.class.php on line 1088

    Warning: Smarty error: unable to read resource: "rpg/intercom_main.tpl" in /home/mainterm/www/class/tpl/Smarty.class.php on line 1088
   $$5#3... transmisja przerwana...